۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فدراسیون کاراته در سال جاری با کمبود بودجه مواجه است
کد خبر: ۲۱۸۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۶ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر فدراسیون کاراته کشور:

فدراسیون کاراته در سال جاری با کمبود بودجه مواجه است

دبیر فدراسیون کاراته کشور گفت: به علت کمبود اعتبارات و بودجه در سال جاری امکان مساعدت هیئت‌های کاراته از سوی فدراسیون کم‌تر شده‌ است که امیدواریم این شرایط بهتر شود.

 فدراسیون کاراته در سال جاری با کمبود بودجه مواجه است
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، محمدعلی مردانی، دبیر فدراسیون کاراته کشور در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قزوین که با حضور سرپرست هیئت‌های کاراته استان، شهرستان‌ها و نمایندگانی از ورزشکاران در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: فدراسیون و سازمان ورزش و جوانان بر فعالیت‌های فردی که توسط مجمع انتخاب می‌شود، نظارت دارد.

وی افزود: اگر اعتراضاتی در رابطه با مجمع هیئت کاراته استان وجود داشت باید به فدراسیون اعلام می‌شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر فدراسیون کاراته کشور تصریح کرد: استان قزوین در کنار بسیاری از استان‌های مطرح از جمله تهران، خراسان و اصفهان عملکرد بسیار مناسب داشته و قهرمانان مطرحی در سطح جهان دارد.

مردانی با بیان اینکه باید در مسئولان عشق به کاراته وجود داشته باشد، افزود: به علت کمبود اعتبارات و بودجه در سال جاری امکان مساعدت هیئت‌های کاراته از سوی فدراسیون کم‌تر شده‌ است که امیدواریم این شرایط بهتر شود.

وی عنوان کرد: از تمامی افراد حتی منتقدین هم باید در پیشرفت کاراته استان بهره برد و به هریک از اعضا مجمع مسئولیتی متناسب با توانایی آن‌ها تفویض شود.

این مسوول با بیان اینکه انتقاد باعث انجام درست کار می‌شود، گفت: آرامشی که در عرصه کاراته وجود دارد به دلیل توجه به انتقادها و مشکلات و سعی در حل آن‌ها است.

مردانی خطاب به رئیس هیئت کاراته بیان کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید تقاضای تشکیل مجمع عمومی و فوق العاده را به فدراسیون بدهید.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان این موضوع که حاشیه و اختلاف بین اعضا، هر مجموعه‌ای را ازبین می‌برد، اضافه کرد: با توجه به المپیک پیش رو باید با همکاری یکدیگر سعی در افتخارآفرینی استان در المپیک داشته باشید.

این مسئول در پایان افزود: با توجه به رایزنی‌هایی که صورت می‌گیرد امیدوار هستیم استان قزوین بتواند سهمیه‌ای را برای برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا از آن خود کند.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان