۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین "صبح قزوین" پایگاه خبری برتر در حوزه وقف شد
کد خبر: ۲۱۸۵۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۵ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

در همایش وقف و رسانه استان قزوین؛

"صبح قزوین" پایگاه خبری برتر در حوزه وقف شد

در همایش وقف و رسانه استان "صبح قزوین" در میان سایر پایگاه‌های خبری تحلیلی استان قزوین حائز رتبه برتر شد.

"صبح قزوین" پایگاه خبری برتر در حوزه وقف شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، پنجمین همایش وقف و رسانه استان قزوین با عنوان "وقف، رسانه، چشم‌انداز فرارو" پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

در این همایش که در سالن سینما بهمن قزوین برگزار شد آثار برتر در بخش‌های مختلفی همچون مستند، گزارش، یادداشت، خبر و گفتگو خبری معرفی شدند.
تعداد آثار ارسالی به این جشنواره 123 اثر بود که از این بین 15 اثر در 5 بخش مذکور حائز رتبه برتر شدند.

در این مراسم " صبح قزوین " با انتشار 303 خبر در بین سایر پایگاه‌های خبری تحلیلی استان قزوین به عنوان پایگاه خبری تحلیلی برتر حوزه وقف در همایش وقف و رسانه مورد تجلیل قرار گرفت.

فارس با انتشار 410 خبر و ولایت با 108 خبر به ترتیب به عنوان خبرگزاری و روزنامه برتر در انعکاس اخبار مربوط به حوزه وقف تقدیر شدند.

در پنجمین همایش وقف و رسانه استان قزوین محمدرضا جباری از خبرگزاری مهر قزوین در بخش خبر برتر، کبری مردعلی از خبرگزاری فارس قزوین در بخش خبر سال، امیدرضا مافی از هفته نامه نگاه قزوین در بخش یادداشت، سیده زهرا حسینی فلاح از خبرگزاری ایسنا در بخش گزارش و مریم کشاورز از خبرگزاری تسنیم در بخش گفتگو حائز رتبه برتر شدند همچنین در بخش گزارش تصویری علی صفری از پایگاه اطلاع رسانی صدای قزوین به عنوان نفر برتر معرفی شد.

در جشنواره وقف و رسانه استان قزوین همچنین از لیلا چگینی در بخش رسانه‌های تصویری با گزارش خبری وقف، معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان قزوین با انعکاس 604 خبر و همچنین از مرتضی آجربندی تهیه کننده برنامه تولیدی انعکاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان