۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۱ ساعت بازجویی از همسر نتانیاهو
کد خبر: ۲۱۸۳۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۴ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

وکلای "سارا نتانیاهو"اعلام کرند؛

۱۱ ساعت بازجویی از همسر نتانیاهو

همسر نتانیاهو روز پنجشنبه گذشته در دفاتر دایره تحقیقات کیفری پلیس رژیم صهیونیستی تحت بازجویی طولانی مدت قرار گرفته است.

۱۱ ساعت بازجویی از همسر نتانیاهو
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،همسر نتانیاهو روز پنجشنبه گذشته در دفاتر دایره تحقیقات کیفری پلیس رژیم صهیونیستی تحت بازجویی طولانی مدت قرار گرفته است.

وکلای "سارا نتانیاهو" همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس  این رژیم به مدت 11 ساعت او را تحت بازجویی قرار داده بود و درباره مسائل متعدد و حتی جزئی از او سوال می‌کرد.

همسر نتانیاهو روز پنجشنبه گذشته در دفاتر دایره تحقیقات کیفری پلیس رژیم صهیونیستی تحت بازجویی طولانی مدت بیش از 11 ساعته قرار گرفت، اما وکلای او مدعی هستند که این بازجویی عادی بود و جای هیچ نگرانی ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این بازجویی‌ها پس از آن آغاز شده است که پلیس رژیم صهیونیستی اطلاعات جدیدی در پرونده موسوم به "منزل نخست وزیر" به دست آورده است.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که برخی مسئولان پلیس اعلام کرده‌اند که اسناد و مدارک قوی برای صدور کیفرخواست علیه سارا نتانیاهو در اختیار دارند، اما مسئولان قضایی اعلام کردند که این بازجویی‌ها با هدف مختومه کردن یک پرونده باز مانده از سال 2015 میلادی تاکنون و با موافقت مشاور حقوقی دولت و دادستانی کل صورت گرفته است و مسئله اصلی در آنها کلاهبرداری و ضربه زدن به اعتماد بوده است.

این در حالی است که همسر نتانیاهو قبل از این نیز در سال 2015 به اتهام استفاده از اموال عمومی برای چمن کاری باغچه و تعمیرات برقی منزل شخصی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیصریه در غرب اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین تحت بازجویی قرار گرفته بود.

سارا نتانیاهو قبل از این نیز به خاطر پرونده‌های متعدد فساد و تخلف مانند به‌کار‌گیری یک کارمند دولتی برای نگهداری از پدر خود و پرداخت حقوق وی از حساب های دولتی، رفتار تحقیر آمیز و شکنجه غیرانسانی خدمتکاران منزل شخصی نخست‌وزیر تحت بازجویی قرار گرفته و به پرداخت 80 هزار شیکل (21 هزار دلار) به خاطر وارد کردن ضربات روحی به افراد دیگر، 19300 هزار دلار بابت بدهی‌های گذشته و 3900 دلار بابت هزینه های دادرسی محکوم شده بود.




انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان