۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برخورد جدی با گرانفروشی و احتکار در تاکستان
کد خبر: ۲۱۸۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

برخورد جدی با گرانفروشی و احتکار در تاکستان

برخورد جدی با گرانفروشی و احتکار در تاکستان

تاک پرس: یاسر رحمانی  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه تشدید نظارت ها در حوزه اصناف ضروری است، اظهار داشت: این مهم بیانگر این است که اصناف امروز نقش تعیین کننده و بسیار مهمی را در یک شهر و جامعه برعهده دارند.

به گزارش تاک پرس، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگار تاک پرس با بیان اینکه بازرسی و نظارت جزو اصول مهم در حوزه بازار است، ابراز داشت: در این راستا اکیپ های بازرسی با توجه به ضرورت های  موجود به گسترش رضایت مندی شهروندان از اصناف و بازاریان می پردازند.

این مسئول با تأکید براینکه باید مردم نیز در راستای گسترش نظارت و بازرسی تأثیرگذار باشند، ابراز داشت: متأسفانه بسیاری از سودجویان امروزه با استفاده از شگردهای مختلف در راستای افزایش قیمت و احتکار گام بر می دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان بیان کرد: در این راستا باید تا با چارچوب های مشخص و مدون بازرسی این مهم را به حداقل رسانید و کاهش داد.

رحمانی با بیان اینکه تاکستان در حوزه اصناف پیشرفت هایی را داشته است، ابراز داشت: از اینکه شهروندان تاکستانی در حوزه اصناف و اطلاع گرانفروشی اقدام کرده اند باید تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/۱۰۰۷/۹۱۱۰

0

نوشته شده توسط asadi در یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۹:۰۷ ق.
ظ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان