۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳۱ معلم پژوهنده کشوری و استانی تجلیل می‌شوند
کد خبر: ۲۱۷۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۱ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

همزمان با هفته پژوهش در قزوین؛

۳۱ معلم پژوهنده کشوری و استانی تجلیل می‌شوند

در همایش استانی پژوهش و فناوری در قزوین از یک نفر معلم پژوهنده کشوری و ۳۰ نفر معلم پژوهنده برتر استان تجلیل می‌شوند.

۳۱ معلم پژوهنده کشوری و استانی تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه) در جلسه این اداره‌کل با اشاره به هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: امسال 14 تا 18 آذر ماه به عنوان هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده است و آموزش و پرورش استان نیز همگام با سایر نهادها و دستگاه‌ها در این هفته برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی، مطالعه و تحقیق، تألیفات، تجلیل از فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر پژوهشگر، تشکیل کارگاه‌های آموزشی اقدام پژوهشی و مقاله پژوهشی، برگزاری مسابقات فرهنگی-پژوهشی در سطح مدارس، بازدید فرهنگیان و دانش‌آموزان از نمایشگاه‌های پژوهشی از جمله اقدامات آموزش و پرورش در این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش، دومین جشنواره فرهنگ اقوام و ملل نیز در راستای برنامه‌های هفته پژوهش در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری 15 همایش با موضوع پژوهش در هفته پژوهش و فناوری در استان
وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با تمدن و فرهنگ ملل مختلف، معرفی دست سازه‌های دانش‌آموزان، نزدیکی و مودت فرهنگ‌های مختلف با یکدیگر و آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با ویژگی‌ها و فرهنگ استان قزوین می‌باشد.

قاسمی تصریح کرد: برگزاری همایش استانی پژوهش و فناوری در استان با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر در حوزه تحقیق، پژوهش و مخترع از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

وی اضافه کرد: در این همایش از یک نفر معلم پژوهنده کشوری، 30 نفر معلم پژوهنده برتر استان، 2 نفر از دانش‌آموزان محقق و مخترع در سطح دستگاه‌های اجرایی استان، 10 نفر از دانش‌آموزان محقق و مخترع در سطح آموزش و پرورش استان و نیز یک نفر معلم پژوهشگر استان تقدیر می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: آموزش و پرورش استان نیز با دو غرفه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان شرکت خواهد کرد و آثار تحقیقی و پژوهشی در حوزه تعلیم و تربیت در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: در هفته پژوهش و فناوری طی برنامه ریزی‌های انجام شده، بالغ بر 2000 نفر از دانش‌آموزان استان از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان و شهرک های صنعنی بازدید خواهند کرد و با آثار تحقیقی و پژوهشی آشنا خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر همایش استانی، در 14 منطقه آموزش و پرورش استان نیز همایش‌های منطقه‌ای با موضوع پژوهش و فناوری برگزار می‌شود که در مجموع 15 همایش در سطح آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان