۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین توضیحات کدخدایی پیرامون تعطیلی ۱۸ آذرماه
کد خبر: ۲۱۷۸۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۱ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

پیرامون هشتم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) ؛

توضیحات کدخدایی پیرامون تعطیلی ۱۸ آذرماه

عباسعلی کدخدایی تاکید کرد: هر مصوبه ارسالی از سوی مجلس محترم به شورای نگهبان تا زمانی که مراحل نهایی خود را سپری نکند، لازم الاجرا نخواهد بود.

توضیحات کدخدایی پیرامون تعطیلی ۱۸ آذرماه
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود نوشت: هر مصوبه ارسالی از سوی مجلس محترم به شورای نگهبان تا زمانی که مراحل نهایی خود را سپری نکند، لازم الاجرا نخواهد بود. 

وی افزود: این مراحل شامل اعلام تائید نهایی شورای نگهبان (و در موارد اختلافی نظر مجمع تشخیص مصلحت)، ارسال به رئیس جمهور از سوی مجلس، ابلاغ قانون و انتشار آن در روزنامه رسمی و مضی زمان مقرر قانونی است.

به نظر می‌رسد سخنگوی شورای نگهبان، این مطلب را در توضیح مطلبی نوشته است که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشته است.

این نماینده مجلس در کانال خود نوشته است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای هشتم ربیع الاول، آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تعطیل رسمی اعلام کردند.

وی در توضیح اضافه کرده است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ماده الحاقی 38 لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه ای کشور مصوب کردند که هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) به‌عنوان تعطیل رسمی تعیین می‌ شود که با توجه به چاپ شدن تقویم ها قبل از تاریخ فوق این تعطیلی در تقویم کشور درج نشده است. 

محمدعلی پورمختار در پایان خاطرنشان کرده است: بنا بر این پنجشنبه 18 آذر ماه 95 مصادف با هشتم ربیع الاول تعطیل رسمی است.



انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان