۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آقاي صادقي! در خصوص عملكرد خود در پرونده فسادوفحشاي يكي از دانشگاه هاي كشور توضيح دهيد
کد خبر: ۲۱۷۶۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۹ ساعت: ۲۰:۷ ↗ لینک کوتاه

بررسی پرونده صادقی درگفت‌وگو بایکی از شاکیان پرونده؛

آقاي صادقي! در خصوص عملكرد خود در پرونده فسادوفحشاي يكي از دانشگاه هاي كشور توضيح دهيد

در خصوص سایر اتهامات وارده به آقای صادقی يك منبع آگاه در گفت‌وگو با پايگاه ٥٩٨ به تشریح بخشی دیگر از اقدامات ایشان پیش از آغاز مجلس دهم پرداخت و اظهار داشت: مدتي قبل باند فساد و فحشا در يكي از دانشگاههاي كشور فعاليت داشت كه با تلاش نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي شناسايي و متلاشي گرديد و برخي از اعضاي اين باند از حضور در هيئت علمي دانشگاه ها محروم شدند.

آقاي صادقي! در خصوص عملكرد خود در پرونده فسادوفحشاي يكي از دانشگاه هاي كشور توضيح دهيد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، يكي از دانشجويان بورسيه شاکی پرونده محمود صادقی در خصوص شكايت دانشجويان بورسيه از محمود صادقي نماينده مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: شكايت از ايشان به دليل تهمت زدن و غيرقانوني خطاب كردن دانشجويان بورسيه و پيش از اغاز مجلس دهم صورت گرفته است و دانشجويان بورسيه بيش از ٥٠ بار براي پيگيري شكايت خود به دادسراي فرهنگ و رسانه مراجعه كرده اند.



وي ادامه داد: تاكنون ٤ بار براي آقاي صادقي احضاريه صادر شده است كه ايشان به هيچكدام از آنان اعتنايي ننموده و در دادگاه حضور پيدا نكرده است تا اينكه قاضي پرونده حكم جلب ايشان را صادر مي كند.

اين دانشجوي بورسيه تصريح كرد: محمود صادقي براي كسب شهرت و محبوبيت حاضر به انجام هركاري است براي مثال ايشان يك زماني به دروغ به دانشجويان بورسيه تهمت مي زند، در زماني ديگر ادعاي دروغي مبني بر استفاده ستاد انتخاباتي سعيدجليلي در سال ٩٢ از پول دانشجويان بورسيه دانشگاه كاشان را مطرح كرده و اخيرا نيز شبهات و تهمت هايي را در خصوص قوه قضاييه به زبان مي آورد.

همچنین در خصوص سایر اتهامات وارده به آقای صادقی يك منبع آگاه در گفت‌وگو با پايگاه ٥٩٨ به تشریح بخشی دیگر از اقدامات ایشان پیش از آغاز مجلس دهم پرداخت و اظهار داشت: مدتي قبل باند فساد و فحشا در يكي از دانشگاههاي كشور فعاليت داشت كه با تلاش نيروهاي امتيتي و اطلاعاتي شناسايي و متلاشي گرديد و برخي از اعضاي اين باند از حضور در هيئت علمي دانشگاه ها محروم شدند.

وي ادامه داد: پس از آنکه محمود صادقي به سمت مديركل دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات وزارت علوم منصوب مي شود در نامه اي دستور بازگرداندن تعدادی از اين افراد به دانشگاه و عضويت آنان در هيئت علمي را ميدهد كه البته پس از ورود و پيگيري نهادهاي بالادستی، اين افراد مجددا از کار برکنار می شوند.

پايگاه 598 محتواي سخنان فوق را تاييد يا رد نمي كند و جهت تنوير افكار عمومي، خواستار پاسخگويي آقاي صادقي به ادعاي مطرح شده و ارائه توضيحاتي در خصوص عملكرد خود در پرونده فساد و فحشاي يكي از دانشگاههاي كشور هنگام تصدي گري پست مديركلي اداره بازرسي وزارت علوم مي باشد.

اميد است آقاي محمود صادقي براساس رویه خودشان در مطرح نمودن پرسش ها با پاسخگويي به سوال مطرح شده ابهامات به وجود آمده در اين خصوص را برطرف نمايند.



انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان