۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین اقدامات اورژانسی ایران در پیاده‌روی اربعین/ مراجعه ۷۰۰هزار نفر به مراکز درمانی مستقر در مرز
کد خبر: ۲۱۷۶۶۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اقدامات اورژانسی ایران در پیاده‌روی اربعین/ مراجعه ۷۰۰هزار نفر به مراکز درمانی مستقر در مرز

رییس اورژانس کشور گفت: ظرفیت خدمت رسانی در اربعین امسال ۳ برابر نسبت به سال گذشته بوده است.

اقدامات اورژانسی ایران در پیاده‌روی اربعین/ مراجعه ۷۰۰هزار نفر به مراکز درمانی مستقر در مرز
اقدامات اورژانسی ایران در پیاده‌روی اربعین/ مراجعه 700هزار نفر به مراکز درمانی مستقر در مرزپیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛ گفت: ظرفیت خدمت رسانی در اربعین امسال 3 برابر نسبت به سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: امسال بالغ بر 700 هزار نفر  در مرزهای غربی کشور به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد 50 هزار نفر بستری و مرخص شدند.

رییس اورژانس کشور بیان کرد: مخصصین بهداشت خدمات ارزنده ای در پیاده روی اربعین امسال به زائرین ارایه کردند و خوشبختانه با کنترل و مراقبت بهداشتی کیفیت ارائه خدمات افزایش داشته است.

وی در خصوص خدمات ارایه شده در بیمارستانهای کربلا، افزود: در این بیمارستانها متخصصانی همچون مغز و اعصاب، ارتوپد، زنان، جراح عمومی، بیهوشی اتاق عمل و در بخش اورژانسی متخصص قلب و داخلی خدمت رسانی کرده اند.

کولیوند تصریح کرد: در بیمارستان امام حسین کربلا روزانه هزار و 200 نفر توسط متخصصین ویزیت می شدند که از این تعداد مراجعات حدود 80 نفر بستری داشتیم و به جز 10 نفر مابقی ترخیص شدند و با  2 دستگاه آمبولانس و اتوبوس به ایران بازگردانده می شوند.

رییس اورژانس کشور در خصوص علت بستری شدن این 10 نفر گفت: 2 نفر از این بستری شدگان بعد از تصادف دچار شکستگی شده اند و 2 نفر مشکل مغزی و مابقی مشکلات قلبی دارند.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان