۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ارتقای کیفیت برنامه‌های صداوسیما برای جذب مخاطب ضروری است
کد خبر: ۲۱۷۵۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۹ ساعت: ۱۵:۵۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

ارتقای کیفیت برنامه‌های صداوسیما برای جذب مخاطب ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: : ارتقای کیفیت محتوای برنامه‌های صدا و سیما می‌تواند در جذب هرچه بیشتر مخاطبان و غنای برنامه ها موثر باشد.

ارتقای کیفیت برنامه‌های صداوسیما برای جذب مخاطب ضروری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اعضای شورای بسیج، معاونین و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قزوین اعزامی به کربلا ظهر امروز(سه شنبه) با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار با اشاره به اینکه هر کس مسلمان و مومن باشد بسیجی است، یادآورشد: عمل به دستورات دینی و رعایت موازین اسلامی از مهمترین شاخصه‌های یک نیروی بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنانش بر ضرورت پرهیز از دو قطبی کردن جامعه تاکید کرد و خواستار بصیرت افزایی برای مقابله با نفاق و دو رویی در جامعه شد.

امام جمعه قزوین در ادامه ضمن قدردانی از حضور برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قزوین در کربلای معلی و پوشش رسانه ای این رویداد تاریخی گفت: ارتقای کیفیت محتوای برنامه‌های صدا و سیما می‌تواند در جذب هرچه بیشتر مخاطبان و غنای برنامه‌ها موثر باشد.

در ابتدای این دیدار معصومی فر مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین هم گفت: همکاران اعزامی صدا و سیمای مرکز قزوین به کربلا در طول یک هفته 155 ارتباط زنده با شبکه‌های استانی و ملی به مدت 2600 دقیقه برقرار کردند که این میزان فعالیت در مدت کوتاه جز با عشق به سالار شهیدان کربلا امکان پذیر نبود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان