۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سقوط هواپیما در حریم هوایی کلمبیا/ چند ستاره‌ برزیلی جان باختند
کد خبر: ۲۱۷۵۵۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سقوط هواپیما در حریم هوایی کلمبیا/ چند ستاره‌ برزیلی جان باختند

یک هواپیما با ۷۲ سرنشین پس از بلند شدن از فرودگاه در خاک کلمبیا سقوط کرد.

سقوط هواپیما در حریم هوایی کلمبیا/ چند ستاره‌ برزیلی جان باختند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، یک هواپیما حامل بازیکنان فوتبال با 72 سرنشین ثبت شده از سوی نهادهای ورزشی در کلمبیا سقوط کرد. در این سانحه که در گزارش اولیه علت آن کمبود سوخت عنوان شده، چندین و چند ستاره فوتبال آمریکای جنوبی جان خود را از دست داده‌اند. نام کشته شدگان در این سانحه به زودی منتشر خواهد شد.

به طور کلی تعداد سرنشین‌های این هواپیما در منابع خبری مثل آس و خبرگزاری آلمان 82 نفر اعلام شده و اسپورت کاتالونیا نوشته است: هنوز خبری قطعی و رسمی از کشته شدن همه سرنشینان این هواپیما منتشر نشده است.

بنا بر گزارش AS اسپانیا، این هواپیما در راه فینال کوپاسود آمریکانو  بوده و نام چند ستاره از فوتبال کلمبیا و برزیل در بین قربانیان این حادثه به صورت قطعی گزارش شده است.

هواپیمای به پروازه درآمده حامل بازیکنان چاپ‌کوئنسه بوده و در کنار آنها چندین و چند ستاره آمریکای جنوبی از باشگاه های مختلف راهی محل برگزاری فینال کوپاسودآمریکانو بودند.

این سقوط در حریم هوایی کلمبیا در نزدیکی فرودگاه خوزه ماریا کوردوبا رخ داده است. تلاش برای نجات حادثه دیدگان به علت آب و هوای بسیار بد مختل شده و بعید است سرنشینان این هواپیمای سانحه دیده زنده مانده باشند.

اتلتیکو ناسیونال رقیب این تیم در فینال بیانیه‌ای برای همدردی با حادثه دیدگان ارسال کرده است.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان