۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تاکتیک ایمن الحکیم برای غلبه بر کی‌روش در آزادی مشخص شد
کد خبر: ۲۱۷۵۴۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تاکتیک ایمن الحکیم برای غلبه بر کی‌روش در آزادی مشخص شد

سرمربی تیم‌ملی سوریه دست بردار نیست و برای تقویت تیمش به هر نحوی می‌خواهد ستاره‌های لژیونر سوری را بیاورد.

تاکتیک ایمن الحکیم برای غلبه بر کی‌روش در آزادی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، بنا به گزارش روزنامه الشرق قطر، ایمن الحکیم، سرمربی تیم‌ملی سوریه به نظر می‌رسد از آوردن لژیونرهای سوری به تیم ملی ناامید نشده است زیرا در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که درهای تیم‌‌ملی به روی همه باز است.

الحکیم در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد: درهای تیم‌ملی کماکان برای تمام بازیکنان چه در داخل سوریه و چه خارج آن باز است. ما به عنوان کادر فنی در این زمان تعطیلات کار خود را ادامه می‌دهیم و امیدوار به صعود هستیم.

الحکیم پیش از این چندین بار به عمر السومه، مهاجم گلزن سوری الاهلی عربستان نامه زده بود ولی این مهاجم به دعوت نامه سرمربی سوریه واکنشی نشان نداده بود.

تیم‌ملی سوریه اکنون با کسب 5 امتیاز در رده چهارم جدول گروه A آسیا قرار دارد. تیم ملی کشورمان در این گروه با 11 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

تیم ملی کشورمان در بازی رفت مقابل سوریه در مالزی و در شرایط بد آب و هوایی به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد. بازی برگشت این دو تیم در تاریخ 14 شهریور 96 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و این بازی برای ما حیاتی است زیرا آخرین بازی شاگردان کی روش است و در آن زمان برای صعود به جام جهانی کسب 3 امتیاز حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان