۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پول نفت عربستان به سلاحی برای نسل‌کشی مسلمانان تبدیل شده است
کد خبر: ۲۱۷۴۱۲ نویسنده: حجت الاسلام رضا کاظم لو تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۸ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

پول نفت عربستان به سلاحی برای نسل‌کشی مسلمانان تبدیل شده است

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان اینکه پول چاه‌های نفت عربستان امروز به مواد انفجاری برای کشتن مسلمانان بی‌گناه در کربلا و سوریه تبدیل شده است، گفت: ما در کشور درخصوص مسائل بیرونی و جهانی تابع تصمیمات رهبری هستیم.

پول نفت عربستان به سلاحی برای نسل‌کشی مسلمانان تبدیل شده است
حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ویژگی حکومت دینی پیامبر اسلام اظهار کرد: برجسته‌ترین ویژگی حکومت دینی براساس آیات قرآن کریم، زمینه سازی بندگی خداست یعنی حاکم اسلامی وظیفه دارد در حکومت اسلامی، زمینه عبادت خدا را برای بندگان فراهم کند.

وی با اشاره به اهمیت برقراری عدل و قسط در جامعه اسلامی افزود: در جامعه اسلامی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عادلانه با مردم برخورد کرده و به همه مردم در هر پست و جایگاهی که بودند احترام می‌گذاشتند چراکه معتقد بودند همه انسان و مخلوق خدا هستند مگر انسانی که درصدد ضربه زدن به هیمنه و وحدت اسلام باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با توجه به عملکرد داعش در تخریب چهره اسلام و مسلمانان گفت: امثال گروه‌هایی همچون داعش، طالبان و سلفی‌ها، شمشیر دو لبه هستند که اسلام را هدف گرفته و با اصل اسلام مخالفند.

وی ادامه داد: داعش با نام اسلام به دنبال اهداف شوم خود است زیرا در دین مبین اسلام کشتن یک انسان بسیار نکوهش شده و خون انسان‌ها محترم است مگر اینکه شرایط خاص و ‌ویژه‌ای داشته باشد.

کاظم‌لو تصریح کرد: داعشیان با انجام اعمال مخالف دین اسلام می‌خواهند به اصل اسلام صدمه بزنند لذا از این نظر به اعتقاد من شمشیر دو لبه هستند که اسلام را هدف گرفتند لذا با وجود بیداری ملت ایران، اما همچنان لازم است که بیشتر به این مسئله توجه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افزایش آگاهی مردم نسبت به اهداف گروه تروریستی داعش بیان کرد: بزرگان و علمای دینی همچون مقام معظم رهبری و مراجع تقلید حرکت مطلوبی در جهت آگاهی بخشی انجام داده‌اند و ما حوزویان و اساتید و دانشجویان باید به تبعیت از مقام رهبری و مراجع عظام تقلید در این مسیر فعالیت برجسته‌ای داشته باشیم تا دنیا متوجه شود اقدامات گروه تروریستی داعش در منافات با دستورالعمل اسلام است.

آگاهانه عمل کردن جزو ضرورت‌های امروز جامعه است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: کشتن انسان‌هایی بی‌گناه جزئ جهالت‌هایی است که امروزه دشمنان، دشمنی خود را در این قالب انجام می‌دهند.

وی در ادامه گفت: مقام رهبری پیش از این قضایا برای جوانان اروپایی نامه نوشته و اسلام را به آنها معرفی کردند همچنین نشست‌هایی که در حوزه به منظور معرفی دین اسلام تشکیل می‌شود در این راستا است تا همه جانبه بودن اسلام را بیان کنند اما امثال داعش، محبت را نشان گرفته و با نام اسلام، اقداماتی را برای بدنام کردن اسلام انجام می‌دهند.

کاظم‌لو با اشاره به جنایت داعش در کشتار زائران در اربعین حسینی بیان کرد: این اقدام، اولین یا آخرین کار داعش نیست چراکه داعش تفکر باطلی است که از جاهای دیگر ارتزاق می‌شود حال اگر بتوانیم در مقابل ارتزاق دهندگان این تفکر، بایستیم طبیعتا در مقابل داعش و امثال آن پیروز می‌شویم.

وی با بیان اینکه پول چاه‌های نفت عربستان امروز به مواد انفجاری برای کشتن مسلمانان بی‌گناه در کربلا و سوریه تبدیل شده است، گفت: ما در کشور درخصوص مسائل بیرونی و جهانی تابع تصمیمات رهبری هستیم اما نکته حائز اهمیت، آگاهانه برخورد کردن در مواجهه با حوادث و تعاملات اجتماعی است که وظیفه عموم مردم می‌باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه آگاهانه عمل کردن جزو ضرورت‌های امروز جامعه است، افزود: باید دقت کرده و مراقب باشیم تا فریب شعارهای نرم دشمنان را نخوریم چون از اسلام حرف می‌زنند اما خون مردم را به ناحق ریخته و نوامیس آنها را به غارت می‌برند‌.

وی در پایان گفت: در شرایط کنونی علما باید بازخوانی دینی برای مردم داشته باشند و البته مردم هم باید حوصله شنیدن داشته باشند زیرا معتقدم مردم ما باید امروز مروری به پرونده اسلامی داشته و اسلام واقعی را از زبان علما، بزرگان دینی و تحصیل کردگان حوزه اسلام و دانشمندان، مجدد بشنوند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان