۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۲۱ مدرسه آموزش از راه دور در استان فعالیت دارند
کد خبر: ۲۱۷۳۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۷ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

۲۱ مدرسه آموزش از راه دور در استان فعالیت دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال ۲۱ واحد آموزش از راه دور در استان قزوین فعالیت دارند که بالغ بر ۲ هزار و ۶۵۱ نفر در این مدارس تحصیل می‌کنند.

۲۱ مدرسه آموزش از راه دور در استان فعالیت دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه این اداره با اشاره به سالروز تأسیس مدارس آموزش از راه دور اظهار کرد: ششم آذر ماه سالروز تاسيس مدارس آموزش از راه دور نامگذاری شده است که رسالت آموزش از راه دور به عنوان یک نظام مکمل و فرصت دوم آموزشی برای بازماندگان از تحصیل است.

وی افزود: امسال 21 واحد آموزش از راه دور در استان قزوین فعالیت دارند که بالغ بر 2 هزار و 651 نفر در این مدارس تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: 21 مدرسه آموزش از راه دور در 10 منطقه استان شامل آبیک 2 مدرسه، البرز 5 مدرسه، بوئین زهرا 3 مدرسه، اسفرورین 1 مدرسه، ضیاءآباد 1 مدرسه، آوج 2 مدرسه، تاکستان 2 مدرسه، ناحیه یک قزوین 2 مدرسه، خرمدشت 2 مدرسه و ناحیه دو قزوین 1 مدرسه تشکیل شده است.

قاسمی اضافه کرد: باید در راه‌اندازی و جذب دانش‌آموز در این مدارس تلاش شود چراکه این‌گونه مدارس، فرصت آموزشی مناسبی برای بازماندگان از تحصیل است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان