۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روایت مدیرمسئول روزنامه جوان از دوربین‌های فرماندار البرز
کد خبر: ۲۱۷۲۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۷ ساعت: ۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

اتفاق نادر در یک دانشگاه قزوین؛

روایت مدیرمسئول روزنامه جوان از دوربین‌های فرماندار البرز

مدیرمسؤول روزنامه جوان که برای سخنرانی در یک نشست بصیرتی در هفته بسیج به قزوین آمده بود، حاشیه پیش آمده در این مراسم را با این عنوان که تا به حال با آن مواجه نشده، تشریح کرد.

 روایت مدیرمسئول روزنامه جوان از دوربین‌های فرماندار البرز
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان که به مناسبت هفته بسیج به استان قزوین دعوت شده بود، دو روز گذشته با حضور در نشست بصیرتی اساتید بسیجی مرکز آموزش عالی کار شهر الوند در جمع مدرسان و اساتید به سخنرانی پرداخت.

عبدالله گنجی اما حاشیه‌ای را از حضور در شهرستان البرز بیان کرده است که: «اخیراً برای جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ ویژه اساتید به یکی از دانشگاه‌های استان قزوین رفتم. رئیس دانشگاه که فرد محترمی بود، قبل شروع بحث گفت که فرماندار خواسته که فیلم و محتوای جلسه ضبط و برایش ارسال شود. اما من گفتم نمی‌توانیم این کار را بکنیم اگر اصرار دارید خب نماینده بفرستید در جلسه حاضر باشد. نماینده فرماندار هم با دوربین فیلم‌برداری آمد و همه جلسه را ضبط کرد و با خود برد».

وی ادامه داد: در طول سالیان متمادی که به جلسات دانشگاه‌ها دعوت می‌شوم با چنین موردی مواجه نشده بودم. این نشان از حساسیت مضاعف دولت طرفدار آزادی بیان و آزادی منتقد است.

باید از این تظاهر روشنفکرانه و آن عمل تقیل گرایانه نگران بود. تازه موضوع جلسه هم بحث داخلی نبود. فکر می‌کنید دولت نگران بود ما علیه انقلاب صحبت کنیم؟ خیر اگر اینگونه بود مثل زیباکلام تشویق هم می‌شدیم. احتمال این رویه را به همه استانداری‌ها و فرمانداری‌ها ابلاغ کرده‌اند که مبادا: ترک بردارد شیشه نازک تنهایی دولت من برای انتخابات.

گفتنی است گنجی در این نشست به وضعیت آمریکا در دوران انتخابات و همچنین نحوه پوشش رسانه‌ای در این کشور برای انتخابات پرداخته بود.

مدیر مسئول روزنامه جوان همچنین به برنامه غرب برای کشورهای منطقه و همچنین مواجهه داخلی‌ها با پیروزی ترامپ در انتخابات اشاره و به تشریح فضای موجود و به اصطلاح پسابرجام پرداخته است.

انتهای پیام/2002

منبع: فارس قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان