۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۱۶ کشور به داعش کمک می‌کنند/ دیانت بدون بصیرت هیچ ارزشی ندارد
کد خبر: ۲۱۷۲۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۶ ساعت: ۱۵:۳۷ ↗ لینک کوتاه

سردار اهوازیان:

۱۱۶ کشور به داعش کمک می‌کنند/ دیانت بدون بصیرت هیچ ارزشی ندارد

سردار اهوازیان گفت: ۱۱۶ کشور به داعش کمک می‌کنند و در تایید این موضوع اسیر، اسناد و یا اعترافاتی در دست داریم و داعش در واقع طلبه‌های فارغ التحصیل حوزه‌های وهابیت هستند که در پاکستان درس خوانده و ضد شیعه هستند.

۱۱۶ کشور به داعش کمک می‌کنند/ دیانت بدون بصیرت هیچ ارزشی ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، همایش بسیجیان کارمندان استان قزوین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم پیش از ظهر امروز(شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان قزوین برگزار شد.
سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در این مراسم اظهار کرد: این جلسه برای تکریم بسیج با گرایش مقاومت مدافعان حرم و محوریت ولایت فقیه برگزار می‌شود.
وی افزود: اوایل پیروزی انقلاب همه ما برای حفظ ارزش‌های انقلاب دغدغه داشتیم در واقع بسیجی بودیم؛ اما نمی‌دانستیم که در نهایت 5 آذر سال 59 سازمان بسیج مستضعفان با فرمان امام راحل تشکیل شد تا همه دغدغه‌مندان با عضویت در این نهاد در جهت تحقق اهداف نظام و انقلاب حرکت کنند.
اهوازیان عنوان کرد: بسیجی یعنی انسانی که دغدغه مند است که ممکن است پیر یا جوان باشد.
فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا که از جان خود برای حفظ آرمان‌های انقلاب نظام گذشتند، بصیرت داشتند از این رو بسیاری از آحاد جامعه جذب آنها شدند.
اهوازیان عنوان کرد: شهید حسین علم الهدی در مجموع 100 روز در جبهه حضور داشت اما امروز یادمان این شهید یکی از شلوغ‌ترین یادمان‌های جمهوری اسلامی است و 6 میلیون زائر دارد؛ زیرا معنویت این شهید اثر ایجابی در جامعه گذاشت.
این فرمانده دفاع مقدس عنوان کرد: به فرموده امام راحل کار بسیج دفاع از اسلام و مسلمانان است که جغرافیا و مرز ندارد؛ در زمان جنگ کشور دارای ارتش و سپاه قوی این نبود اما اینک امنیت و آرامش کشور را مرهون نیروهای سپاه و ارتش و بسیجی هستیم.
وی ادامه داد: 116 کشور به داعش کمک می‌کنند و در تایید این موضوع اسیر، اسناد و یا اعترافاتی در دست داریم و داعش در واقع طلبه‌های فارغ التحصیل حوزه‌های وهابیت هستند که در پاکستان 7 سال درس خوانده و ضد شیعه هستند.
اهوازیان با بیان اینکه 30 پایگاه اسرائیلی در اطراف کشور است، گفت: هرچه بلا داریم از آمریکا و اسرائیل و وهابیت است.
وی خاطرنشان کرد: شهدا مثل بمب هسته‌ای هستند که از آنها اورانیوم فرهنگی تشعشع یافته و در مردم اثر می‌گذارد.
این فرمانده دفاع مقدس عنوان کرد: روزی که ما برای دفاع از حریم اهل بیت به سوریه رفتیم 90 درصد این کشور در دست داعشیان بود؛ اما امروز به برکت شهدا 15 درصد سوریه در دست داعش است.
اهوازیان بیان کرد: امروز برخی می‌گویند که ما نیاز به نیروهای نظامی ندارند و ما را با آلمان مقایسه می‌کنند.
این فرمانده بسیجی گفت: این افراد بصیرت ندارند و تدین با بصیرت فرق می‌کند و دیانت بدون بصیرت هیچ ارزشی ندارد بلکه این دو در کنار یکدیگر دارای ارزش هستند.
وی عنوان کرد: بسیاری از طرح‌های که امروز در کشور افتتاح می‌شود به برکت قرارگاه خاتم الانبیاء است.
گفتنی است، در پایان مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی از پدر شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی تجلیل شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان