۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خدمت رسانی به مردم موجب تقویت نظام است
کد خبر: ۲۱۷۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۶ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مشاور وزیر نیرو در قزوین:

خدمت رسانی به مردم موجب تقویت نظام است

مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه بیش از ۵۵ درصد کارکنان وزارت نیرو در مجموعه بسیج سازماندهی شده‌اند، گفت: حضور بسیجیان برای خدمت به مردم است و خدمت رسانی به مردم موجب تقویت نظام است.

خدمت رسانی به مردم موجب تقویت نظام است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، همایش بسیجیان کارمندان استان قزوین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم پیش از ظهر امروز(شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان قزوین برگزار شد.

داود طارمی، مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت نیرو در این همایش اظهار کرد: هفته بسیج بهانه‌ای برای حفظ ارزش‌های این نهاد، در میان آحاد جامعه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند بسیج متعلق به همه آحاد جامعه است و به قشر خاصی اختصاص ندارد از این رو ما نیز در گویش و بیانات خود سعی داریم به گونه‌ای صحبت کنیم که اینگونه تلقی نشود که بسیج چیزی جدا از سازمان مربوطه است بلکه همه همکارانی که در مجموعه وزارت نیرو خدمت می‌کنند، بسیجی هستند.

مشاور وزیر نیرو خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان برای خدمت به مردم است و خدمت رسانی به مردم موجب تقویت نظام است.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیج وزارت نیرو دارای دو کارکرد عمومی و تخصصی است از این رو در بخش تخصصی نیز تلاش داریم تا با حفظ کارکرد عمومی در جهت کمک به کارآمدی مجموعه صنعت آب و برق اقدامات موثری را در طول سال انجام دهیم.

طارمی تصریح کرد: بر اساس فرمایش رهبری، بسیج تکلیف گرا و وظیفه محور است و هرجا که مصالح و منافع نظام ایجاب کند در صحنه حضور یافته و برای رفع نیاز و مشکلات تلاش می‌کند.

حجاب و عفاف باید در هر سازمان و تشکیلاتی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد
وی ادامه داد: امروز در وزارت نیرو نیز همکاران در مجموعه صنعت آب و برق با روحیه و تفکر بسیجی و جهادی در خدمت مردم هستند که جای بسی شکر دارد.

فرمانده بسیج وزارت نیرو بیان کرد: در شرایط کنونی کشور با توجه به اوضاع و احوال جوی و شرایط جغرافیایی هرجایی که مشکلی پیش آید همکاران وزارت نیرو خصوصا بسیجیان این سازمان در راستای وظایف محوله در حوزه کارکرد درون سازمانی و برون سازمانی برای خدمات رسانی تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: اداره امور شرکت‌های خدماتی در مجموعه وزارت نیرو با فرهنگ و روحیه بسیجی عجین شده تا در شرایط سخت و مشکلات پیش آمده با این روحیه برای بهبود وضع موجود اقدام کنند لذا در انتخابات نیروها و تغییر و تحول سازمانی نیز به این مسئله توجه ویژه‌ای دارند.

طارمی عنوان کرد: بالغ بر 55 درصد کارکنان مجموعه وزارت نیرو در مجموعه بسیج سازماندهی شده‌اند و با توجه به اینکه بسیج به قشر خاصی تعلق ندارد درخواست داریم تا در راستای فرمایشات اخیر رهبری درخصوص جذب حداکثری برای تحقق این امر مجدانه کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در سازمان و تشکیلات اداری در شرایط موجود نیاز به توجه بیشتر به معنویت داریم و باید در جهت رشد و تعالی باورها و بینش دینی و اعتقادی تلاش کنیم به ویژه اینکه تهاجم گسترده‌ای متوجه همه آحاد جامعه است لذا مدیران و مسئولان باید با برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع بیش از پیش به معنویت سازمان توجه کنند.

مشاور وزیر نیرو اضافه کرد: در این راستا در مجموعه وزارت نیرو، تفاهم‌نامه‌ای با حوزه امور فرهنگی و دینی منعقد شده تا دغدغه‌های وزارت نیرو در حوزه کار فرهنگی و دینی به صورت ویژه توجه شود مباحثی همچون حجاب و عفاف باید در هر سازمان و تشکیلاتی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در پروژه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی در مقوله مدیریت و مصرف بهینه نیز تلاش‌هایی انجام شده که باید استمرار یابد و امروز این برنامه‌ها با فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی عملیاتی است.

طارمی بیان کرد: درصدد هستیم تا در حوزه ترویج و توسعه تفکر فرهنگ بسیجی با مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در تهران و همکاران در سازمان بسیج مستضعفان کشور و 15 اقشار مختلف بسیج در حال تهیه و تنظیم تفاهم نامه‌هایی هستیم تا از ظرفیت سپاه و مراکز علمی استفاده کنیم.
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان