۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نامه ۱۷۰ نماینده به رئیس‌جمهور درباره مطالبات کشمش‌کاران به نتیجه نرسیده است
کد خبر: ۲۱۷۲۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۶ ساعت: ۱۲:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

نامه ۱۷۰ نماینده به رئیس‌جمهور درباره مطالبات کشمش‌کاران به نتیجه نرسیده است

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس به رئیس جمهور در خصوص پرداخت نشدن مطالبات کشمش‌کاران و عدم کوتاه کردن دست دلالان از محصول کشمش‌کاران تذکر داد.

 نامه ۱۷۰ نماینده به رئیس‌جمهور درباره مطالبات کشمش‌کاران به نتیجه نرسیده است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، روح اله بابایی صالح نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: لازم است نسبت به خرید تضمینی محصول کشمش کشاورزان بیش از 30 شهر کشور اقدامات ویژه ای صورت گیرد؛ چرا که محصول تولید شده کشاورزان در این شهرها به ویژه شهرستان های تاکستان و بوئین زهرا به یغما می‌رود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای طاهرخانی نماینده تاکستان برای حل مشکل کشمش کاران 170 امضا از نمایندگان مجلس جمع آوری و تقدیم رئیس جمهور کرده است اما با این اوصاف هنوز هیچ اقدامی برای آنها صورت نگرفته است این در حالی است که کشاورزان از حامیان آقای روحانی بوده لذا باید از ظلم فاحش در حق آنها جلوگیری کرد.

وی همچنین با تذکر به وزیر راه و شهرسازی درخصوص مشکلات جاده ای در کشور اضافه کرد: تا کی باید شاهد داغدار شدن خانواده‌ها باشیم؟ چند نفر دیگر باید در جاده‌ها کشته شوند تا دل مسئولان وزارتخانه راه و شهرسازی به رحم آید؟

نماینده مردم بوئین زهرا در پایان تذکر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا مطالبات پیمانکاران راه سازی در استان قزوین پرداخت نمی‌شود؛ در صورتی که با پرداخت مطالبات آنها این زحمتکشان به ادامه کار دلگرم خواهند شد.
انتهای پیام/2002 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان