۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخواست از دولت عراق برای برخورد قاطعانه با عاملان سیاه دل/ اعلام آمادگی ایران برای رسیدگی به آسیب دیدگان
کد خبر: ۲۱۷۲۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۵ ساعت: ۱۷:۱۱ ↗ لینک کوتاه

روحانی در پیامی به مناسبت حمله تروریستی به زائران حسینی در حله عراق:

درخواست از دولت عراق برای برخورد قاطعانه با عاملان سیاه دل/ اعلام آمادگی ایران برای رسیدگی به آسیب دیدگان

رییس جمهور طی پیامی اظهار داشت: اقدام سبعانه و مذبوحانه تروریست ها در منطقه حله عراق، نمایش عمق درماندگی کوردلان سفاک بود.

درخواست از دولت عراق برای برخورد قاطعانه با عاملان سیاه دل/ اعلام آمادگی ایران برای رسیدگی به آسیب دیدگان
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پیامی به مناسبت حمله تروریستی به زائران حسینی در حله عراق اظهار داشت: وقوع اقدام تروریستی دردناک در منطقه حِلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن مظلومانه شماری از زائران حسینی از جمله تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، قلوب تمامی مسلمانان به‌ویژه شیعیان را جریحه‌دار ساخت.

وی تصریح کرد: اینجانب با درخواست اکید از دولت عراق برای برخورد قاطعانه‌تر با عاملان سیاه‌دل اینگونه حرکت‌های غیرانسانی و اعلام آمادگی دولت ایران برای همکاری و همیاری در رسیدگی به آسیب‌دیدگان و مجروحان این حادثه تلخ، برای شهدای این فاجعه، علو درجات و برای آسیب دیدگان، آرزوی شفای عاجل دارم و به خانواده‌های عزیز داغدار تسلیت می‌گویم.

روحانی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همچنان مصمم به مبارزه همه‌جانبه با تروریست‌ها و افراطیون است و یقین دارد به ‌زودی در سایه وحدت و همدلی بیش از پیش مردم عراق، شاهد پیروزی نهایی آنان در مبارزه با گروه‌های تروریستی و حامیان آنهاخواهيم بود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان