۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مقاومت ملت ایران توانست آمریکا را در جهان بی‌اعتبار کند
کد خبر: ۲۱۷۲۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۵ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در تجمع بسیجیان:

مقاومت ملت ایران توانست آمریکا را در جهان بی‌اعتبار کند

استاندار قزوین در اجتماع بزرگ بسیجیان قزوین با تاکید بر اینکه مقاومت ملت ایران توانست آمریکا را در جهان بی‌اعتبار کند، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای همه ملت‌های جهان تبدیل شده و این برای آمریکای جنایتکار بسیار سنگین است که ملتی او را در دنیا بی‌اعتبار کند.

مقاومت ملت ایران توانست آمریکا را در جهان بی‌اعتبار کند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(جمعه) در اجتماع بزرگ بسیجیان قزوین که در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص)قزوین برگزار شد، با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان ایران در دوران 8 سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: ملت ایران با رهبری دینی و مقتدر توانست در مقابل دشمن تا دندان مسلحی که مورد حمایت آمریکا و استکبار جهانی بود ایستاده و به پیروزی برسد.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد که می‌تواند انقلاب اسلامی ایران را همچون سایر انقلاب‌ها با توطئه‌های مختلف براندازد اما با لطف و عنایت خدا و همچنین هوشیاری ملت شکست خورد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در این دوران نیز دشمن با به کار بستن انواع توطئه‌ها از جمله تحریم،‌ به دنبال اعمال فشار بیشتر بر کشور است اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری توانسته با اقتدار و سربلندی این بحران‌ها را پشت سر بگذارد.

وی تصریح کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران برای همه جهانیان آشکار شد به طوریکه دنیا پذیرفته است که وجود سلاح هسته‌ای در ایران تنها اتهامی بود که با تبلیغات منفی دشمنان به جهان صادر می‌شد.

همتی با اشاره به اینکه دشمن در مرحله اجرای برجام، ناجوانمردانه عمل می‌کند، عنوان کرد: ما در مواجهه با سخنان منطقی با منطق عمل می‌کنیم اما هر جا که سخن از نابرابری باشد قطعا به وظیفه انقلابی خود عمل کرده و با اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: باید با هوشیاری و بهره‌مندی از همه توانمندی‌ها، جمهوری اسلامی ایران را در همه ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به شرایطی برسانیم که به بالاترین قدرت مقاومتی دست پیدا کند.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه مقاومت ملت ایران توانست آمریکا را در جهان بی اعتبار کند، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای همه ملت‌های جهان تبدیل شده و از آن الگو می‌گیرند و این برای آمریکای جنایتکار بسیار سنگین است که ملتی او را در دنیا بی‌اعتبار کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان