۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین میزان فروش فیلم‌های روی پرده و اکران‌های جدید از زبان مدیرامور سینمایی استان
کد خبر: ۲۱۷۱۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۴ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با صبح قزوین مطرح شد؛

میزان فروش فیلم‌های روی پرده و اکران‌های جدید از زبان مدیرامور سینمایی استان

مدیر امور سینمایی استان قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین، به میزان فروش فیلم‌های روی پرده سینما و اکران‌های جدید پاییزه اشاره کرد.

میزان فروش فیلم‌های روی پرده و اکران‌های جدید از زبان مدیرامور سینمایی استان
اسکندر نادری‌پور مدیر امور سینمایی استان و مدیر سینما بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، به فیلم‌های روی پرده سینماهای قزوین اشاره کرد و گفت: فیلم‌های متولد 65، فروشنده و آس و پاس در سینما بهمن روی پرده است.

متولد 65 جایگزین سیانور شد
وی افزود: فیلم‌های نیمه شب اتفاق افتاد، آس و پاس و فروشنده نیز در سینما مهتاب اکران شده و هم اکنون روی پرده است.

این مسئول به علت برداشتن فیلم سیانور از روی پرده اشاره کرد و ادامه داد: برای تغییر فیلم‌ها کف فروش در نظر گرفته می‌شود، فیلم سیانور نیز نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده کم فروش شده بود و از نظر اقتصادی به ضرر سینما بود که این فیلم حذف و متولد 65 جایگزین آن شد.

"سیانور"
نادری‌پور ادامه داد: سیانور فیلمی با ساختار خوب بود اما فروش قابل توجهی نداشت، این فیلم تقریبا 4 هفته روی پرده سینما بهمن بود که در حدود 77 میلیون ریال فروش داشت.

"فروشنده"
وی در خصوص میزان فروش فیلم فروشنده در استان گفت: فروشنده همچنان فروش بالایی دارد، این فیلم تاکنون در حدود 470 میلیون ریال فروش داشته است.

"آس و پاس"
مدیر سینما بهمن به فیلم تازه اکران شده آس و پاس نیز اشاره کرد و گفت: فیلم آس و پاس تا امروز در حدود 8 میلیون تومان فروش داشته که با استقبال مدارس این میزان افزایش خواهد داشت.

نادری‌پور تصریح کرد: میزان استقبال مخاطبین مشخص می‌کند که فیلم‌ها تا چه زمانی روی پرده بمانند، میزان استقبال مردم از سینما بیشتر در روزهای سه شنبه به دلیل نیم بها بودن بلیط‌ها و روزهای پنجشنبه و جمعه به عنوان روزهای تعطیل کاری است.

"سلام بمبئی" در قزوین اکران میشود
وی به اکران فیلم سلام بمبئی در استان اشاره و بیان کرد: سلام بمبئی به احتمال زیاد بعد از برداشتن یکی از سه فیلم روی پرده، در قزوین اکران خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌ها این فیلم یکی از فیلم‌های پرفروش آخر پاییز خواهد بود.

استقبال مردم از سینما در شش ماهه نخست سال
مدیر امور سینمایی استان با اشاره به افزایش استقبال مردم از سینما، گفت: استقبال مردم قزوین از سینما و فیلم دیدن در شش ماهه اول سال جاری برابر با 12 ماه سال گذشته بوده به طوری که سینما بهمن در نیم سال اول 417 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم‌های پرفروش
نادری‌پور به فیلم‌های پرفروش سال جاری اشاره کرد و گفت: من سالوارد نیستم، فروشنده، ابد و یک روز، بادیگارد و پنجاه کیلو آلبالو جزو فیلم‌های پروفروش امسال استان بوده است.

وی ادامه داد: طنز اجتماعی در قزوین از استقبال خوبی برخوردار است و ما تلاش داریم تا اینگونه فیلم‌ها را در اولویت اکران قرار دهیم.

این مسئول افزود: استان قزوین یکی از استان‌های دانشجوخیز است به همین علت اکران فیلم‌های هنری نیز یکی دیگر از اولویت‌های ما است.

اکران "یتیم خانه ایران" در قزوین
نادری‌پور به اکران فیلم یتیم خانه ایران نیز اشاره کرد و گفت: به محض برداشت یکی از فیلم‌های روی پرده فیلم یتیم خانه ایران اکران خواهد شد وپس از آن فیلم سلام بمبئی نیز اکران می‌شود.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان