۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین قهرمان کاراته جهان مدالش را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد/دیدار با حضرت آقا شیرین‌ترین لحظه عمرم بود
کد خبر: ۲۱۷۱۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۳ ساعت: ۱۶:۴۴ ↗ لینک کوتاه

در دیدار امروز بسیجیان ؛

قهرمان کاراته جهان مدالش را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد/دیدار با حضرت آقا شیرین‌ترین لحظه عمرم بود

امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان در دیدار امروز بسیجیان سراسر کشور با مقام معظم رهبری، مدال قهرمانی‌اش در رقابت‌های جهانی را به رهبر انقلاب تقدیم کرد.

 قهرمان کاراته جهان مدالش را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد/دیدار با حضرت آقا شیرین‌ترین لحظه عمرم بود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین  ، امیر مهدی‌زاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج درباره اهدای مدالش به رهبر اقلاب گفت: قبل از دیدار امروز، در دیداری که با سردار نقدی داشتم از ایشان خواستم که فرصتی فراهم شود که به دیدار حضرت آقا بروم، تا به حال این سعادت را پیدا نکرده بودم و این افتخار را نداشتم. امروز خوشبختانه به آرزویم رسیدم و در جریان دیداری که بسیجیان کشور با مقام معظم رهبری داشتند، مدالم را که ثمره عمر ورزشی ام بود به ایشان تقدیم کردم.
قهرمان کاراته جهان مدالش را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد/ مهدی‌زاده: دیدار با حضرت آقا شیرین‌ترین لحظه عمرم بود

قهرمان کاراته جهان افزود: امنیت و آسایشی که امروز در کشور داریم از وجود مبارک حضرت آقا و مدیریت عالی و آگاهانه ایشان است و ما همه مدیون رهبری هستیم. به همین خاطر هم این کوچکترین کاری بود که می توانستم انجام دهم. من هر چند نمی توانم مانند رزمندگان به عنوان مدافع حرم در جبهه حق علیه باطل علیه تکفیریها بجنگم اما سعی کرده ام در جبهه دیگری به نام ورزش برای کشور بجنگم و پرچم ایران را در میادین جهانی برافراشته کنم.امروز هم مدال طلای جهان را که حاصل عمر ورزشی ام را با تمام وجود و افتخار به رهبر انقلاب تقدیم کردم.

مهدی زاده با اشاره به صحبت هایش با مقام معظم رهبری در جریان این دیدار گفت: حضرت آقا از مسابقات و رشته ام پرسیدند و من توضیحاتی به ایشان دادم و فرمودند خیلی خوب و عالی، دو دقیقه ای که با ایشان صحبت کردم،شیرین ترین و بهترین لحظات زندگی ام بود و خوشحالم که رهبر انقلاب هدیه ام را پذیرفتند و دوباره این مدال را به من برگرداندند.




انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان