۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سلطان‌الذاکرین در اردبیل تشییع شد
کد خبر: ۲۱۷۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۳ ساعت: ۱۶:۳۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور با شکوه مردم؛

سلطان‌الذاکرین در اردبیل تشییع شد

با نوای یا حسین(ع) یا حسین(ع) و زینب(س) زینب(س)، سلطان‌الذاکرین مرحوم سلیم مؤذن‌زاده در اردبیل و با حضور با شکوه مردم تشییع شد.

سلطان‌الذاکرین در اردبیل تشییع شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، با نوای یا حسین(ع) یا حسین(ع) و زینب(س) زینب(س)، سلطان‌الذاکرین مرحوم سلیم مؤذن‌زاده در اردبیل و با حضور با شکوه مردم تشییع شد.

 در مراسمی که از دقایقی پیش از میدان مصلای اردبیل به سمت میدان شریعتی آغاز شد، مردم حسینی اردبیل که به پایتخت حسینی مشهور است، سلیم مؤذن‌زاده را تا آرامگاه ابدی تشییع کردند.

در این مراسم که هزاران دلسوخته مکتب حسینی حضور پیدا کرده بودند، در حالی که عزاداران حسینی عکس و تصاویری از سلیم مؤذن‌زاده را در دست داشتند با نوای یا حسین(ع) یا حسین(ع) و نوحه ماندگار زینب زینب مداح بزرگ حسینی، در تشییع پیکر او حضور پیدا کردند.

در این مراسم هیأت‌ها و دستجات عزاداری از محلات 6 گانه اردبیل، مسؤولان استانی و میهمانانی از نقاط مختلف کشور حضور داشته و با شکوه هرچه تمامتر حاج سلیم مؤذن‌زاده را تشییع کرده و ارادت خود را به بزرگ مرثیه‌سرا و ذاکر حسینی نشان دادند.

مراسم بدرقه خالق زینب زینب در حالی با حضور مردم عزادار حسینی در آخرین روزهای ماه صفر انجام شد که عزاداران با حال و هوای عزاداری در ماه محرم در بدرقه سلطان‌الذاکرین حضور پیدا کردند.

قرار است تا ساعاتی دیگر سلیم مؤذن‌زاده در قطعه مفاخر بهشت زهرای اردبیل به خاک سپرده شود.



انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان