۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یادمان شهدای خانواده بهزیستی استان قزوین رونمایی شد
کد خبر: ۲۱۷۱۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۳ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج؛

یادمان شهدای خانواده بهزیستی استان قزوین رونمایی شد

همزمان با هفته بسیج از یادمان شهدای خانواده بهزیستی قزوین با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

یادمان شهدای خانواده بهزیستی استان قزوین رونمایی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، مراسم رونمایی از یادمان شهدای خانواده بهزیستی استان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) به مناسبت هفته بسیج با حضور علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان، حجت الاسلام سید قریش موسی رئیس ستاد اقامه نماز استان، سرهنگ طاهری رئیس بسیج ادارات استان و جمعی دیگر از مدیران بهزیستی در محل این اداره کل برگزار شد.
سرهنگ طاهری رئیس بسیج ادارات استان در این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهادت در راه خدا را تبلور حیات طیبه و عزت‌مندی و عزت آفرین دانست.

رئیس بسیج ادارات استان، بصیرت را از عناصر منزلت و عظمت بسیج برشمرد و بیان کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس سرافرازانه و با نثار جان خود از میهن اسلامی دفاع کردند و بی شک در جنگ نرم کنونی نیز مقتدرانه و سربلند از آن بیرون خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج مهم‌ترین امانتی است که امام راحل نه فقط برای ایران بلکه برای کل جامعه اسلام باقی گذاشت که هم اکنون نیز شاهد خیر و برکات آن هستیم.

طاهری ابراز کرد: بسیج با بصیرت و به دور از سیاست زدگی و با این مختصات به دست ما سپرده شده و امروزه برای حفظ ارزش‌های ایرانی و اسلامی در جامعه راهی جز زنده نگه داشتن بسیج نداریم.

وی عنوان کرد: بسیجیان در جنگی نابرابر با به تصویر کشیدن حماسه‌های بزرگ اقتدار آفریدند و عظمت و شکوه امروزی کشور را رقم زدند.

رئیس بسیج ادارات استان همچنین در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا بیان کرد: این گردهمایی با هدف تجلیل و تجدید میثاق با رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان دوران دفاع مقدس که حماسه ماندگاری را رقم زدند، شکل گرفته است.

گفتنی است، این مراسم به همت فرماندهی بسیج اداره کل بهزیستی استان با هدف احیای وصیتنامه‌های 11 پدر شهید خانواده بهزیستی برگزار شد.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان