۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پیام وزیراطلاعات به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۲۱۷۱۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۱۶:۶ ↗ لینک کوتاه

سید محمود علوی وزیر اطلاعات پیامی صادر کرد؛

پیام وزیراطلاعات به مناسبت هفته بسیج

وزیر اطلاعات به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، پیامی صادر کرد.

پیام وزیراطلاعات به مناسبت هفته بسیج
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، وزیر اطلاعات به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، پیامی صادر کرد.

پیام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
 
بسیج، مظهر شرافت و صلابت ملت و سرمایه ی عظیم سرزمین پهناوری است که نسل انقلابی خود  را به مدال افتخار آفرین بسیجی، مزین می‌سازد. خاستگاه و بستر بالندگی اجتماعی و بلوغ فکری بسیج در کلام  امام راحل خمینی کبیر(ره)، بازنمایی " میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی " است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مرزهای هویتی خویش را فراتر از سپهر سرزمینی رهنمون ساخته است و این هویت کرامت آفرین، به منبع الهام بخش حرکت‌های ضد استکباری محرومین و مستضعفین جهان تبدیل گردیده است.

امروز، بسیج، هویت ساز قدرت امت اسلامی و منشأ خیزش‌های عدالت‌طلبانه و آزادی‌خواهانه در جهان محسوب می‌شود و اینک گستره‌ی افق وجودی شجره‌ی طیبه‌ی بسیج در کرانه‌ای رخ  می‌نماید که رهبر فرهیخته‌ی بسیجیان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی ) آن را "فرهنگ بسیجی" خواند و چشم خفاشان تاریک اندیش را به ساحت قدرتمند نورآفرین خویش خیره ساخت.

از این منظر، بسیج، بدنه‌ی اتصال با معنویت، تبلور سرشتی پاک و طینتی اخلاقی است که مسیر شهادت طلبی را برای نیل به جامعه‌ای سعادت بخش و عزت ساز فراهم می‌نماید. یقیناً امروز، سازمان بزرگ بسیج از ابعادی جهانی برخوردار است و  پیروانش فرهنگ شهادت را برای استقرار صلح  و نجات بشر از منجلاب آرایه‌های ضد اخلاق، برگزیده‌اند.

فرا رسیدن سالروز تاریخ ساز بسیج را تکریم نموده و درود خالصانه‌ی خود را به محضر فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله)، فرماندهان دلاور و تمامی بسیجیان جان بر کف در سراسر میهن اسلامی تقدیم می‌نماییم.‌



انتهای پیام/1404

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان