۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین دستگيری عامل هتک حيثيت در شبکه اجتماعي تلگرام
کد خبر: ۲۱۷۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس فتا استان قزوین خبرداد:

دستگيری عامل هتک حيثيت در شبکه اجتماعي تلگرام

رئيس پليس فتا استان گفت: فردي که با قرار دادن اطلاعات شخصي شهروندي برروي شبکه اجتماعي تلگرام باعث ايجاد مزاحمت وي توسط ديگران شده بود شناسايي و دستگير شد.

دستگيری عامل هتک حيثيت در شبکه اجتماعي تلگرام
سرهنگ فخر الدين توکلي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره دستگیری عامل هتک حيثيت در شبکه اجتماعي تلگرام اظهار داشت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه فردي ناشناس با قرار دادن اطلاعات شخصي و شماره تلفن وي درشبکه اجتماعي تلگرام، بستر مزاحمت را براي وي فراهم کرده بود، رسيدگي به موضوع و شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار مأموران پليس فتا قرار گرفت.

وي ادامه داد: کارشناسان پليس فتا با بررسي هاي فني و انجام يکسري تحقيقات پليسي موفق به شناسايي متهم شده و پس از انجام هماهنگي‌هاي قضايي متهم را دستگير و به مقر پليس فتا استان انتقال دادند.

رئیس پلیس فتا قزوین افزود: متهم در بازجويي‌هاي اوليه منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه اي شد ولي با مشاهده مستندات پليس چاره اي جز اعتراف نديد و به بزه انتصابي اعتراف کرد.

وی با اشاره به اينکه متهم در ادامه تحقيقات انگيزه خود را از انجام اين عمل مجرمانه لج و لجبازي با شاکي و تسويه حساب شخصي عنوان کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

توکلي در پايان از کاربران و شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 2183539 و 2183654 سريعا به پليس فتا گزارش نموده يا از طريق پايگاه اينترنتي پليس فتا بخش ارتباطات مردمي موضوع را با ما در ميان بگذارند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان