۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شکارچیان متخلف دستگیر شدند
کد خبر: ۲۱۷۰۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۸:۵۷ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

شکارچیان متخلف دستگیر شدند

در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های قزوین، تاکستان، آبیک والبرز ۱۰ نفر شکارچی متخلف را دستگیر شدند.

شکارچیان متخلف دستگیر شدند
سیاوش شمسی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: 10 نفر شکارچی متخلف در حین شکار و حمل اسلحه شکاری توسط نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست استان در حوزه های قزوین، آبیک، تاکستان و البرز دستگیر شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در توضیح این خبر اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های استان در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های قزوین، تاکستان، آبیک والبرز موفق شدند 10 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کنند.

وی در ادامه افزود: این متخلفان با سه قبضه اسلحه، لاشه یک راس کل وحشی ،لاشه 4 قطعه کبک و 52 عدد تخم کبک در حوزه قزوین، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق، یک قبضه اسلحه متغیر به غیر و لاشه 4 قطعه پرنده در حوزه البرز، یک قبضه اسلحه و دو قطعه پوست روباه و خدنگ در حوزه تاکستان، یک قبضه اسلحه در حوزه آبیک و لاشه یک کل وحشی، یک قبضه اسلحه و 4 قطعه کبک توسط یگان حفاظت محیط زیست اداره کل را دستگیر کنند.

این مسئول اظهار داشت: پرونده متخلفان پس از تنظیم صورت مجلس در محل وقوع جرم، جهت بررسی و اعلام حکم به مراجع قضایی مربوطه ارائه شد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور مستمر و شبانه روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان