۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین طلوع امید در زندگی مستمندان تاکستانی از اهداف موسسه خیریه ماست
کد خبر: ۲۱۷۰۷۳ نویسنده: زینب دانشخواه تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول موسسه خیریه طلوع مهربانی:

طلوع امید در زندگی مستمندان تاکستانی از اهداف موسسه خیریه ماست

هدف تیم طلوع مهربانی این است که به مستمندان نوید دوباره زندگی کردن و طلوع امید را بدهد تا توان مقابله با سختی‌ها در آنها زندگی افزایش یابد و بتوانند مسیر زندگی خود را ادامه دهند.

طلوع امید در زندگی مستمندان تاکستانی از اهداف موسسه خیریه ماست
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، زینب دانشخواه، مسئول موسسه خیریه طلوع مهربانی درباره عملکرد این موسسه اظهار کرد: موسسه خیریه طلوع مهربانی در ۲۱ آبان ١٣٩۴ به همت گروهی از جوانان و خیرین شهرستان تاکستان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در ادامه افزود: موسسه خیریه طلوع مهربانی در ابتدا با هدف تامین معیشت افراد بی بضاعت پا به‌میدان گذاشت.

دانشخواه با بیان اینکه موسسه خیریه طلوع مهربانی در گروه ۱۱نفره آغاز به کار کرد، گفت: در ماه اول سبدهای غذایی برای ۶خانوار بسته بندی و تحویل داده شد؛ ماه دوم این بسته‌های غذایی به ۱۵بسته، در ماه سوم ۲۱ بسته و ماه چهارم که همزمان با شب عید بود به۴۰بسته غذایی همراه با شیرینی و شکلات و آجیل افزایش یافت و به خانوارهای مستضعف تحویل داده شد.

وی ادامه داد: همزمان با بازدید موسسه خیریه از خانوارهای نیازمند متوجه شدیم بسیاری از خانوارها مشکل پزشکی و نیازهایی چون جهیزیه، پوشاک، تعمیرات مسکن دارند و حل تمام این مشکلات راه حلی مناسب می‌طلبد بنابراین تقسیم مسولیت انجام شد.

مسئول موسسه خیریه طلوع مهربانی اضافه کرد: باتوجه به تقسیم مسئولیت‌ها یکی از دوستان ‌مسئول تیم پزشکی شد که با پیگیری‌های وی ۲۰ پزشک متخصص و عمومی اعلام همکاری کردند و همینطور چندین آزمایشگاه و داروخانه و درمانگاه حامی این موسسه خیریه شدند.

وی اذعان کرد: در موسسه طلوع مهربانی مسئولان بخش‌های مختلف موسسه کمک‌های نقدی و غیرنقدی (معیشت، پزشکی، پوشاک وساخت و ساز) را به تفکیک یادداشت و جمع بندی می‌کنند و آخر هرماه با اعلامم موجودی صندق، بسته‌ها تهیه می‌شود.

دانشخواه با بیان اینکه موسسه طلوع مهربانی کاملا مردمی است و به هیچ ارگانی وابسته نیست، عنوان کرد: این موسسه خیریه خودجوش و برخاسته از مردم است و با کمک خیرین فعالیت می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: هدف تیم طلوع مهربانی این است که به مستمندان نوید دوباره زندگی کردن و طلوع امید را بدهد تا توان مقابله با سختی‌ها در آنها زندگی افزایش یابد و بتوانند مسیر زندگی خود را ادامه دهند.
انتهای پیام/2002
منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان