۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ولایتمداری بزرگترین درس پیاده‌روی اربعین است/ نابودی داعش و وهابیت نزدیک است
کد خبر: ۲۱۷۰۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۳۰ ساعت: ۱۳:۷ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله اسلامی در کربلا:

ولایتمداری بزرگترین درس پیاده‌روی اربعین است/ نابودی داعش و وهابیت نزدیک است

آیت‌الله اسلامی عنوان کرد: پس از گذشت هزاران سال از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش همه ما می‌دانیم که فریاد حق طلبی و ولایتمداری حضرت ابوالفضل(ع) در لابلای نخلستان‌ها خاموش نشده است و ما به این فریاد ولایتمداری گوش فرا می‌دهیم.

ولایتمداری بزرگترین درس پیاده‌روی اربعین است/ نابودی داعش و وهابیت نزدیک است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله علی اسلامی عضو خبرگان رهبری امروز(یکشنبه) در ویژه برنامه شبکه استانی قزوین در کربلا با اشاره به عظمت اربعین اظهار کرد: ایران اسلامی به خصوص در 40 سال اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی ثابت کرده است که ادامه دهنده راه قیام حسینی است.

وی در ادامه افزود: امروز همه کشورهایی چون لبنان، فلسطین، عراق، سوریه، نیجریه و بحرین و یمن که مقابل ظلم ایستاده‌اند خود را فدایی امام حسین(ع) می‌دانند و درس ایستادگی در مقابل ظلم و زورگویی مستکبران عالم را آموخته‌اند.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: پس از گذشت هزاران سال از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش همه ما می‌دانیم که فریاد حق طلبی و ولایتمداری حضرت ابوالفضل(ع) در لابلای نخلستان‌ها خاموش نشده است و ما به این فریاد ولایتمداری گوش فرا می‌دهیم.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب مجسمه مقاومت و ایستادگی و انقلاب در جهان است و همه مسلمانان دنیا ایشان را پیشوای خود می‌دانند و این درس را ما از قیام کربلا آموخته‌ایم که باید حامی ولایت باشیم.

آل سعود وارث ابوسفیان است
اسلامی با بیان اینکه رهبری ادامه دهنده تفکرات و عملکرد امام خمینی(ره) است، بیان کرد: ملت شجاع ایران و دیگر ملل مسلمان جهان درس ولایتمداری را از حضرت عباس(ع)، حضرت علی اکبر(ع)، حبیب بن مظار و زهیر بن قین فرا گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: مستکبران عالم بدانند که الگوگیری از ولایتمداری یاران امام حسین(ع) تا پایان دنیا در نزد مسلمانان ادامه دارد و تکلیف ما در برابر دشمنان اسلام مشخص کرده است و هیچ زمانی شعار حمایت از ولایت را فراموش نخواهیم کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در ایام پیاده روی اربعین زائرانی از شرق و غرب و شمال و جنوب جهان برای زیارت آمده اند و پیامشان این بود که داعش و وهابیت نمی‌توانند ذره‌ای به عشق و ارادت ما نسبت به ائمه و ولایت کم کنند.

وی با بیان اینکه آل سعود وارث ابوسفیان است، اذعان کرد: در زمان پیامبر(ص) جگر حمزه عموی پیامبر(ص) که مدافع توحید بود درمی‌آوردند و به دندان می‌گرفتند و امروز نیز داعش ادامه دهنده راه جنایتکاری آنهاست.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: دلار، دینار و پول نفت تا یک دوره‌ای جوابگوی ظلم‌های عربستان و هم پیمانان آنها خواهد بود و به زودی این هزینه‌ها برای ظلم به مظلومان تاثیرگذار نخواهد بود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان