۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مسئولان برای رفع آلودگی و معضلات زیست محیطی اقدام عملی‌ کنند
کد خبر: ۲۱۶۹۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۹ ساعت: ۱۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

مسئولان برای رفع آلودگی و معضلات زیست محیطی اقدام عملی‌ کنند

تاکید به مسئولان برای رفع این آلودگی و معضلات زیست محیطی و اقدام عملی‌ در این راستا جزو مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین در نمازجمعه این هفته بود.

 مسئولان برای رفع آلودگی و معضلات زیست محیطی اقدام عملی‌ کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

آیت‌الله اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه شهر تاکستان ضمن تسلیت اربعین شهادت حضرت امام حسین(ع) بیان کرد: راهپیمایی اربعین با حضور میلیون‌ها نفر از مردم جهان هر سال با شکوه تر برگزار می‌شود و این نشان از آن دارد که ارادت به امام حسین(ع) همه مرزها را درنوردیده است.

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک هم گفت: آیین پیاده روی اربعین حسینی به عنوان یک حرکت ارزشمند مذهبی و فرهنگی جز بزرگترین اجتماعات مسلمانان است.

در شهر الوند حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به آلودگی هوا در روزهای گذشته گفت: مسئولان برای رفع این آلودگی و معضلات زیست محیطی اقدام عملی‌تری کنند.

حجت الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا خاط نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز مهم ترین نیاز کشور خصوصا برای نخبگان و مسئولان بصیرت سیاسی و کشور شناسی است.

در شهر محمدیه حجت الاسلام موسوی موینی گفت: مسئولان به دور از هر شعار و وعده ای برای حل مشکل مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان اقدام کنند.

در اقبالیه حجت الاسلام فاطمیان اظهار داشت: همایش اربعین با آن عظمت و شکوه خود جهان را متحیر کرده و مانور اقتدار مسلمانان جهان است.

در ضیاآباد حجت الاسلام جعفری با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج افزود: باید تفکر بسیجی را در جامعه گسترش داد و نهادینه کرد.

در خرمدشت حجت الاسلام موسوی هم گفت: بسیج از زمان تاسیس تا کنون و در مقاطع مختلف خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت هم اعلام کرد: باید تلاش کرد تا روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود زیرا به این فرهنگ بیش از پیشنیاز است.

حجت الاسلام رشوندی امام جمعه محمودآباد نمونه اظهار داشت: تمدید تحریم‌های امریکا علیه جمهوری اسلامی نشان از عمق دشمنی این کشور علیه ملت ایران است.

در شهر ارداق امام جمعه این شهر حجت الاسلام سعیدی بر تکمیل مدرسه استثتائی این شهر که 40 درصد هزینه آن را خیر مدرسه ساز تقبل کرده است، تاکید کرد.

در شهر نرجه حجت الاسلام خداوردی به شرکت 20 میلیون نفر در پیاده روی اربعین اعلام کرد: دشمنان از این ظرفیت عظیم اربعین به شدت هراس دارند.

خطیب نماز جمعه شهر شال به هفته بسیج اشاره و اضافه کرد: امروز قدرت بسیج و شکست ناپذیری آن موجب ترس سران کشورهای مستکبر شده است.

حجت الاسلام امام جمعه شهر آبگرم هم گفت: حقیت اربعین با ولایت و ثمره نهایی آن بیداری اسلامی در بین ملت‌هاست.

در شهر اسفرورین حجت الاسلام عباسی خطیب جمعه این شهر گفت: باید با داشتن ویزا و پاسپورت برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عزیمت کرد تا مشکلاتی برای مسئولان ایران و کشور عراق به وجود نیاید.

و حجت الاسلام حسن‌لو خطیب جمعه شهر خاکعلی افزود: همایش اربعین نمایش میلیونی عشق و ارادت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان