۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تامین امنیت تردد زائران حسینی توسط پلیس قزوین
کد خبر: ۲۱۶۹۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۶ ساعت: ۱۶:۹ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس راه استان خبر داد:

تامین امنیت تردد زائران حسینی توسط پلیس قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از تامین امنیت راه‌های مواصلاتی استان برای تردد زائران حسینی خبر داد.

تامین امنیت تردد زائران حسینی توسط پلیس قزوین
سرهنگ نصراله بيکلری در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پليس راه استان قزوين با برگزاري جلسات هماهنگي و نشست هاي متعدد با محوريت بهبود وضع تردد وسايل نقليه به ويژه خودروهاي حامل زائران اربعين حسيني، واحدهاي گشتي محسوس و نامحسوس پليس راه استان در اين ايام با حساسيت و قاطعيت بيشتري در محورهاي مواصلاتي استان حضور دارند و بر رفتار ترافيکي رانندگان نظارت مي‌کنند.
اين مقام مسئول ادامه داد: 21 دستگاه دوربين هوشمند ثابت براي کنترل تخلفات رانندگي در جاده‌هاي استان به منظور رصد کامل نحوه رانندگي رانندگان جهت برخورد قاطع و پيشگيرانه با تخلفات رانندگان متخلف و جلوگيري از بروز هر گونه حوادث تلخ فعال است.
وي بيان کرد: با توجه به اينکه استان قزوين داراي موقعيت جغرافيايي خاص و استراتژيک مي‌باشد و به عنوان ترمينال و کريدور تردد وسايط نقليه به استان‌هاي غربي ، مرکزي شمالي و شمال غرب کشور مطرح است افزايش تردد اتوبوس‌هاي حامل زائران اربعين حسيني را به علت عدم آشنايي کافي به جاده بعنوان چالشي قابل ملاحظه دانست که کنترل آن مستلزم اتخاذ تمهيدات و هماهنگي هاي گسترده‌اي است .
سرهنگ بيگلري افزود: پليس راه استان ضمن افزايش نظارت بر عملکرد شرکت‌هاي مسافربري در ارائه خدمات به مسافرين با رانندگان ناوگان مسافربري متخلف برخورد قانوني خواهد کرد.
رئيس پليس راه استان قزوين توصيه کرد: کليه رانندگاني که قصد عبور از آزاد راه‌ها و جاده‌هاي استان قزوين را دارند با هوشياري کامل و رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي اقدام سفر کرده تا با حمايت پليس راه استان به عنوان چتر نظارتي راه‌هاي استان سفري ايمن و خوش را تجربه کنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان