۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نظارت ویژه بر تاسیسات گردشگری بین راهی قزوین در اربعین حسینی
کد خبر: ۲۱۶۸۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۵ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد:

نظارت ویژه بر تاسیسات گردشگری بین راهی قزوین در اربعین حسینی

مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی و عبور زائرین پیاده عازم عتبات عالیات از برخی محورهای مواصلاتی استان قزوین، طرح ویژه نظارت و بازدید از نحوه خدمات رسانی انجام می‌گیرد.

نظارت ویژه بر تاسیسات گردشگری بین راهی قزوین در اربعین حسینی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، به منظور نظارت ویژه بر عملکرد و نحوه ارائه خدمات مطلوب به زائرین عازم کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، طرح بازدید مشترک از تاسیسات گردشگری بین راهی استان قزوین آغاز شد.

محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین صبح امروز(سه شنبه) در جلسه این سازمان با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی و عبور زائرین پیاده عازم عتبات عالیات از برخی محورهای مواصلاتی استان قزوین، طرح ویژه نظارت و بازدید از نحوه خدمات رسانی انجام می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: کلیه واحدهای گردشگری استان اعم از هتل‌ها، رستوران‌ها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی بین راهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‎ها که در مسیر تردد کاروان‌های زیارتی واقع شده، آغاز و تا یک هفته پس از مراسم اربعین به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

حضرتی نظارت بر نحوه ارائه خدمات و تامین نیازهای زائرین را از مهمترین اهداف بازدیدهای نظارتی خواند و اظهار داشت: کمیته نظارت استان قزوین با نمایندگان نیروی انتظامی، اداره کل بازرگانی، دامپزشکی، بهداشت محیط و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت نظارتی خود را همزمان با عزیمت زائران اربعین حسینی به عتبات آغاز کرده که رعایت مسائل بهداشتی در تاسیسات گردشگری به ویژه در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، کنترل نرخ های مصوب، کیفیت ارائه خدمات و برخورد قانونی با واحدهای متخلف از جمله مواردی است که در این بازدیدها مورد توجه بازرسان قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر آمادگی استان قزوین برای استقبال و پذیرایی از زائرین حسینی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایت میهمانان ورودی در طول سال و زائران اربعین حسینی به استان قزوین از مهم‌ترین برنامه‌های میراث فرهنگی است که امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته و همکاری کاروانهای زیارتی بتوانیم سفری ایمن توام با آرامش را برای این عزیزان فراهم آوریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: زائران، هم استانی‌ها و سایر گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تاسیسات گردشگری می‌توانند با شماره 33685024 واحد رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان