۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین گلایه مردم از اقدام ناپسند رئیس جمهور
کد خبر: ۲۱۶۸۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۴ ساعت: ۸:۱۷ ↗ لینک کوتاه

در اقدامی عجیب و خارج از عرف آقای رئیس جمهور؛

گلایه مردم از اقدام ناپسند رئیس جمهور

حسن روحانی در حالی که برای افتتاح پایانه مرزی تا ۴۰۰ متری یادمان شهدای شلمچه رفته بود، به بازدید و زیارت این یادمان نرفت.

گلایه مردم از اقدام ناپسند رئیس جمهور
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور امروز برای افتتاح چند پروژه عمرانی راهی استان خوزستان شد.

افتتاح طرح آب رسانی به شهر اهواز و همینطور سامانه کنترل ترافیک راه آهن جنوب غرب دو پروژه مهمی بود که در جریان این سفر به بهره برداری رسید.

پیش از این اعلام شده بود که به دلیل حضور رئیس جمهور در پایانه مرزی شلمچه، وی برای ادای احترام و حضور و سخنرانی در جمع زائران راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه حضور خواهد یافت.

طبق هماهنگی های صورت گرفته و اطلاع رسانی به کاروان های راهیان نور و مردم منطقه از ساعات ابتدایی امروز گروهی از مردم در یادمان شهدای شلمچه منتظر ورود و سخنرانی رئیس جمهور بودند.

اما برخلاف وعده و هماهنگی های قبلی، در اقدامی عجیب و خارج از عرف، رئیس جمهور در یادمان شهدای شلمچه که نماد یادمان های هشت سال دفاع مقدس و در فاصله ای کمتر از 400 متری پایانه مرزی است، حضور پیدا نکرد.

بیش از هزار نفر از مردم، از ظهر امروز تا نماز مغرب و عشا در  یادمان شهدای شلمچه منتظر حضور رئیس جمهور نظام مقدس اسلامی بودند تا در محل شهادت بهترین فرزندان این ملت سخنرانی کند.

بی توجهی و این اقدام خارج از عرف، موجب دلخوری شدید مردم شد و برخی از حاضران این اقدام را بی توجهی به جایگاه شهدا لقب داده و از این نحو مواجهه با ساحت شهدای شلمچه و مردمی که برای استقبال حضور یافته بودند، شدیدا گلایه کردند.




انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان