۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۴ کشته و يک مجروح در سوانح رانندگی قزوين
کد خبر: ۲۱۶۸۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۳ ساعت: ۱۶:۱۹ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس راه استان خبر داد:

۴ کشته و يک مجروح در سوانح رانندگی قزوين

رئیس پلیس راه استان قزوین از کشته شدن ۴ سرنشین خوردو و مجروحیت ۱ نفر در سوانح رانندگی استان قزوین طی چند روز گذشته خبر داد.

۴ کشته و يک مجروح در سوانح رانندگی قزوين
سرهنگ نصراله بيگلری، رئيس پليس راه استان در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره حوادث رانندگی در جاده‌های استان، اظهار کرد: روز گذشته در آزاد راه قزوين_زنجان حوالي روستاي کهک نرسيده به تاکستان بين سه دستگاه خودرو سمند، پرايد و کشنده "ماک" حادثه‌ای به وقوع پيوست.
وی افزود: در اين حادثه دو سرنشين سواري سمند در دم فوت و سرنشينان سواري پرايد به صورت سطحي مجروح و در محل مداوا شدند.
بیگلری در ادامه گفت: علت حادثه از سوي کارشناسان عدم توجه به جلو توسط تريلر ماک نسبت به سواري سمند تشخيص داده شد.
اين مسئول گفت: در سانحه ديگري که در آزاد راه قزوين_کرج لاين شمالي حوالي روستاي "کوندج" به وقوع پيوست يک دستگاه کاميون "بنز" با يک دستگاه سواري پرايد برخورد داشت که در اين حادثه راننده پرايد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
وی اعلام کرد: کارشناسان پليس راه علت اين حادثه را عدم توجه به جلو راننده کاميون نسبت به پرايد اعلام کردند.
رئيس پليس راه استان همچنین خبر داد: يک دستگاه خودروي زانتيا با چهار سرنشين در محور قزوين_همدان در محدوده شهرستان "آبگرم" به علت عدم توجه به جلو واژگون شد که در اين حادثه سرنشين 45 ساله زن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشين 30 ساله خودرو مجروح که توسط عوامل امدادي به بيمارستان انتقال شد.
سرهنگ بيگلري تاکید کرد: علت بيشتر تصادفات جاده‌اي، حاصل عدم توجه به جلو رانندگان است و توجه به نکات ايمني و هشدارهاي پليس در کاهش تصادفات جاده‌اي نقش خود را ايفا و با نمايش فرهنگ ترافيک، ضريب امنيت را در رانندگي و جاده ها افزايش و ضامن سلامتي خود، خانواده و ديگران باشند.
انتهای پیام/7006


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان