۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مسئول بسیج زنان کشور از بسیجیان خواست تا برای سلامتی خانم «دباغ» دعا کنند
کد خبر: ۲۱۶۸۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۲ ساعت: ۲۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

در جریان عیادت از بانوی انقلابی ؛

مسئول بسیج زنان کشور از بسیجیان خواست تا برای سلامتی خانم «دباغ» دعا کنند

مسئول سازمان بسیج زنان کشور گفت: به جرات می‌توان گفت که نمونه‌ای همچون خانم دباغ در کشور کم داریم و برای این بانوی مبارز انقلابی آرزوی سلامتی دارم و از بسیجیان می‌خواهم که برای سلامتی‌اش دعا کنند.

مسئول بسیج زنان کشور از بسیجیان خواست تا برای سلامتی خانم «دباغ» دعا کنند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در پی بستری شدن خانم مرضیه دباغ در بیمارستان، امروز هیئتی به نمایندگی از سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین- به عیادت این خواهر بسیجی رفتند.

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان که مسئولیت این هیئت را به عهده داشت، با اشاره به مجاهدت‌های این بانوی انقلابی گفت: خانم دباغ یک اسطوره تمام معنا و شیر زن مجاهدی است که به عنوان تکلیف برای دفاع از اسلام و مبارزه با ظلم در زمان رژیم ستمگر شاه قیام کرد و بارها شکنجه شد اما دست از فعالیت‌های خود برنداشت.

وی ادامه داد: مجاهدت‌های این بانونی نمونه انقلابی به داخل کشور محدود نمی‌شود و شاهد مجاهدت‌های وی در لبنان هم هستیم و باید گفت که وی الگوی زن مجاهد انقلابی است.

اصلانی تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت که نمونه‌ای همچون خانم دباغ در کشور کم داریم و برای این بانوی مبارز انقلابی آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم که حالشان روز به روز بهتر شود و از بسیجیان می‌خواهم که برای سلامتی خانم دباغ دعا کنند.

مسئول سازمان بسیج زنان کشور در پایان گفت: خانم دباغ به عنوان شیر زن انقلابی، نمونه خوبی برای نسل جوان و پشتوانه گران قدری برای دختران جامعه است که بیش از نیم قرن مجاهدت در سابقه انقلابی خود دارد و واقعا سرباز نمونه ولایت فقیه هستند.

گفتنی است، خانم مرضیه دباغ به دلیل عارضه قلبی و ریوی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران بستری هستند.
انتهای پیام/7003

منبع: خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان