۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۷۷ هزار جلد کتاب در مدارس قزوین توزیع می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۸۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۲ ساعت: ۱۳:۳ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان:

۷۷ هزار جلد کتاب در مدارس قزوین توزیع می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین از توزیع بیش از ۷۷ هزار جلد کتاب با ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال در مدارس قزوین خبر داد.

۷۷ هزار جلد کتاب در مدارس قزوین توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه این اداره‌کل از توزیع ۷۷ هزار و ۶۳۶ جلد کتاب در مدارس قزوین همزمان با هفته کتاب خبر داد.

این مسئول عنوان کرد: به مناسبت بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی و نوزدهمین دوره طرح سراسری 50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه بالغ بر 930 نمایشگاه کتاب در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال بالغ بر 539 عنوان کتاب شامل 270 عنوان ویژه مدارس ابتدایی، 159 عنوان ویژه مدارس دوره اول متوسطه و 110 عنوان ویژه مدارس دوره دوم متوسطه توزیع شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: کتب توزیع شده در مدارس از نظر ارزش ریالی بالغ بر 2 میلیارد و 674 میلیون ریال می‌باشد که یک میلیارد و 730 میلیون ریال در دوره ابتدایی، 614 میلیون و 100 هزار ریال در دوره اول متوسطه و سیصد و سی میلیون ریال در دوره دوم متوسطه توزیع شده است.

انصاری در پایان تصریح کرد: کتب در نمایشگاه‌های مدارس با تخفیف 20 درصد به دانش‌آموزان ارائه می‌شود و زمان برگزاری نمایشگاه هفته کتاب از 24 آبان ماه لغایت اول آذر ماه 95 تعیین شده است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان