۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کارشکنی در برگزاری همایش‌های انقلابی/مشی دولت حفظ احترام شیطان بزرگ است
کد خبر: ۲۱۶۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۰ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین تصریح کرد

کارشکنی در برگزاری همایش‌های انقلابی/مشی دولت حفظ احترام شیطان بزرگ است

مسئول بسیج دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین بیان کرد: با اتفاقات رخ داده در برگزاری همایش این موضوع به نظر می‌رسد که هدف مسئولان دانشگاه امام این بوده که این برنامه با قوت برگزار نشود، چرا که مشی اعتدالی مسئولان دولت تدبیر بر حفظ احترام شیطان بزرگ است.

کارشکنی در برگزاری همایش‌های انقلابی/مشی دولت حفظ احترام شیطان بزرگ است
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، اکبرشاهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین در خصوص حواشی برگزاری برنامه «آبی از آمریکا گرم نمی‌شود» با سخنرانی علی باقری، عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای که روز گذشته در دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد گفت: متاسفانه برگزاری این برنامه به مذاق مسئولین دانشگاه خوش نیامد.

وی تصریح کرد: برنامه باقری که هفته گذشته به تائید شورای نظارت دانشگاه رسیده بود، تا روز شنبه ظهر اجازه تبلیغ نیافت و در روز یکشنبه بعدازظهر نیز متوجه شدیم به دستور روابط عمومی دانشگاه تمامی پوسترها و بنرهای این جلسه جمع آوری شده است.

وی افزود: بعد از پیگیری‌های ما، مسئولین دانشگاه اعلام کردند که عنوان برنامه با موضوع اعلامی تطابق ندارد و نظر شورای نظارت بر این امر بوده است.

اکبرشاهی ادامه داد: در اینجا سه سوال مطرح می‌شود؛ ابتدا این که پوسترها ساعت ۱۴:۱۵ برداشته شد و جلسه شورای نظارت ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد و این مطمئنا نظر شورای نظارت نبوده است.

وی افزود: دوم اینکه می‌توانستند از روزهای قبل موضوع تغییر عنوان بنرها و پوسترها را به ما منتقل کنند یا اینکه به دلیل رعایت نکردن قوانین هزینه چاپ پوسترها را خودتان تقبل کنید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی قزوین تصریح کرد: قبل از سخنرانی دکتر باقری بنا بر اصرار معاونت فرهنگی وی را برای ملاقات فراخواندند، که در آنجا چارچوب‌هایی مطرح کردند من جمله اینکه به هیچ وجه نقد دولت را انجام ندهد.

اکبرشاهی خاطرنشان کرد: با اتفاقات رخ داده این موضوع به نظر می‌رسد که هدف مسئولان دانشگاه امام این بوده که این برنامه با قوت برگزار نشود، چرا که مشی اعتدالی مسئولان دولت تدبیر بر حفظ احترام شیطان بزرگ است.

وی ادامه داد: در اینجا چند سوال مطرح می‌شود، ابتدا اینکه چرا برنامه‌های افراد قانون شکن که نقد نظام و انقلاب دارند، هچون آقایان مطهری و زیباکلام بدون هیچ چارچوب خاص و با حداکثر حمایت برگزار می‌شود اما برنامه‌هایی که با هدف روشنگری درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است با چنین جو امنیتی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی قروین افزود: چرا تبلیغات سفرهای انتخاباتی روحانی (با روحانی تا ۱۴۰۰) با هزینه دانشگاه و بدون اجازه شورای نظارت برگزار می‌شود، اما برنامه‌های مجموعه‌های انقلابی با نبود بودجه و خرابی صوت و پروژکتور متوقف می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و ریاست دانشگاه نیز در این جلسه حضور نیافتند.
انتهای پیام/2002
منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان