۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین برگزاري ۱۴ کارگاه آموزشي شهروند و سلامت اجتماعي در محلات
کد خبر: ۲۱۶۷۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۰ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين اعلام کرد:

برگزاري ۱۴ کارگاه آموزشي شهروند و سلامت اجتماعي در محلات

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاري ۱۴ کارگاه آموزشي سلامت محور «شهروند و سلامت اجتماعي» در آبان ماه امسال در محلات قزوين خبر داد.

برگزاري ۱۴ کارگاه آموزشي شهروند و سلامت اجتماعي در محلات
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين پیش از ظهر امروز در جلسه این سازمان اظهار کرد: کارگاه‌هاي آموزشي با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان و آشنايی شهروندان با مخاطرات بلايای طبيعی، کاهش معضلات جسمی و روحی از چهارم تا 24 آبان ماه سال جاري در محلات انصاری، مجاهد، هادی آباد و دادگستری در حال برگزاري است.

وزیری نژاد افزود: «راه‌های پیشگیری از آنفولانزا »، «بهداشت مواد غذایی»، «مهارت های زندگی»، «تغذیه و سلامت»، «دیابت»، «اعتماد به نفس»، «سلامت زنان میانسال»، «مهارت های زندگی، روابط بین فردی» موضوعات اين کارگاه‌هاي آموزشي است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح دانش سلامت شهروندان و کاهش معضلات جسمی و روحی از جمله اهداف مهم کارگاه‌های آموزشی سلامت ‌محور در محله های قزوین است که با همکاری مرکز بهداشت شهید بلندیان برگزار می‌شود.

وزیری نژاد یکی از راهکارهای اصلی را افزایش توانایی و مهارت خانواده‌ها در امر پیشگیری دانست و ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های سلامت محور در محلات 14 گانه قزوین و مراکز فرهنگی در دستور سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار دارد و امیدواریم این اقدام، گامی موثر در بهبود کیفیت زندگی مردم باشد.

وی تصریح کرد: تقویت مهارت‌های زندگی شهروندان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار دارد که در این راستا این سازمان برپایی کارگاه‌های آموزشی در محلات سطح شهر قزوین در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول افزود: شهر سالم محصول تلاش شهروندانی است که در تامین نیازهای اجتماعی خود همراهی نموده و در تمام مراحل تکوین شبکه خدمات شهری از سیاستگذاری و برنامه ریزی گرفته تا اجرا و نظارت نقش شایسته‌ای ایفا نمایند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان