۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فرمانده جدید سپاه شهرستان تاکستان معرفی شد
کد خبر: ۲۱۶۷۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۹ ساعت: ۱۵:۴۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

فرمانده جدید سپاه شهرستان تاکستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی سرگرد پاسدار امیرعلی حسینیانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه شهرستان تاکستان معرفی شد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان پیش از ظهر امروز با حضور سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ مهدی طاهرخانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان در سالن امام علی(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه عامل موفقیت و هویت سپاه پاسداران منوط به ارتباط با مردم است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی آحاد میلیونی ملت بزرگوار ایران که برای پاسداری از انقلاب اسلامی و اقتدار جمع شده‌اند و قوت و شکوه نیروهای مسلح به پشتوانه ملت بوده است.
وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی، حکومت بر پایه قوانین اسلام را از اصلی‌ترین ارکان برشمرد و افزود: حکومت تلاش می‌کند که استقلالش به صورت کامل حفظ شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: هیچ کشوری نمی‌تواند برای ملت ما تصمیم بگیرد و منافع این کشور را خود ملت ایران تشخیص می‌دهد.
شاهرخی اضافه کرد: اعتبار جمهوری اسلامی، علاوه بر پیاده کردن احکام اسلام، احقاق حقوق مستضعفان است.

وی با اشاره به ایجاد جمهوری در برخی کشورها مثل ایران اظهار کرد: ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی مشکلی با جمهوری دیگر کشورها ندارد ولی با جمهوری اسلامی ایران سر تیز داشته و دارد، دلیلش هم اسلامی بودن الهی این کشور و احساس خطر از اسلام واقعی حاکم بر ایران است زیرا اسلام کشورهای دیگر خطری برای آنها به دنبال ندارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با استناد به آیه آخر سوره مجادله، دوستی با آمریکا را نشدنی دانسته و گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز بر این اساس، دوستی با آمریکا را نشدنی می‌دانند.

شاهرخی افزود: آمریکا و استکبار جهانی همواره برای خاموش کردن ندای لااله الا الله تلاش می‌کند و کسی که ادعای مومن بودن کند ولی با دشمنان خدا و رسول خدا ارتباط داشته باشد، بدانید که او منافق است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دشمن را می‌شناسد و با استدلال تمام رفتارش را مطالعه کرده و می‌داند که به هیچ تفاهم‌نامه، قرارداد و عهدنامه‌ای پایبند نیست و اگر بتواند با تخریب و قتل‌عام به اهدافش می‌رسد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: امام خمینی(ره)، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران را در برابر آمریکا، مسئولین نظام که از اقشار محروم جامعه هستند دانسته و شهید رجایی را مصداق آن می‌دانست و اگر زمانی سرنوشت این ملت به دست اشراف و سرمایه‌داران و مرفهین بی‌درد بیفتد، آن روز است که ما باید فاتحه ملت و دولت را بخوانیم.

وی بیان کرد: آحاد جامعه باید به این فرمایش مقام معظم رهبری که نباید اجازه داد اشرافیت، افراد درد نکشیده و صاحبان ثروت‌های بادآورده بر منصب مسؤولیت قرار گیرند، توجه کنند.

شاهرخی گفت: شعار ولایت مداری خیلی سر داده می‌شود، سعی کنیم که فریب نخوریم و منافقین را بشناسیم و ببینیم که تسلیم اوامر ولی خدا هستند یا نه، التزام عملی دارند یا ندارند.

وی در پایان از خدمات سرهنگ مسلم لطفی‌زاده تشکر کرده و برای سرگرد حسینیانی آرزوی موفقیت نمود.

سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده سرهنگ لطفی زاده و خیر مقدم به سرگرد حسینیانی اظهار کرد: برادر لطفی زاده در طی دوران خدمت خود در این شهرستان، هماهنگی خوبی با شورای تامین داشته و امور محوله و ابلاغی را به همراه همکاران خود به خوبی انجام می‌داد.

وی افزود: سپاه همواره از ارکان اصلی نظام و انقلاب بوده و با نیت پاک توانسته در اجرای فرامین مقام معظم رهبری کوشا باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان