۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مجلس درحال پیگیری اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان است
کد خبر: ۲۱۶۷۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۹ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مجلس درحال پیگیری اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه عدم اجرای قوانین از آسیب‌های آموزش و پرورش در سطح کشور و استان است، گفت: آموزش و پرورش به طور کلی در کشور و استان دچار مشکلات ریشه‌ای است که باید حل شود.

مجلس درحال پیگیری اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به وضعیت کنونی آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: آموزش و پرورش به طور کلی در کشور و استان دچار مشکلات ریشه‌ای است که باید حل شود تا بتوانیم یک آموزش و پرورش درستی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس یک طرح تحقیق و تفحص برای بررسی اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان را درخواست داده‌اند که با رای اکثریت از آن استقبال و موافقت شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره به مطالبات فرهنگیان در این زمینه، ادامه داد: مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان در حال بازنگری است که پس از آن گزارشات کاملی از ریشه یابی این تخلف به مردم ارائه خواهد شد.

زرآبادی عنوان کرد: مشکلاتی که امروز در آموزش و پرورش داریم مربوط به تمام دولت‌ها حتی پیش از انقلاب مربوی می‌شود که باید آسیب شناسی شود.

وی تصریح کرد: ما باید یک سیستم آموزش و پرورشی داشته باشیم که همه اجزای آن از معلم تا دانش آموز و تجهیزات مدارس به درستی سر جای خود قرار گرفته باشند.

وی در توضیح نامه‌ای که چندی پیش در خصوص مشکلات آموزش و پرورش استان و سوالاتی در این حوزه به مجلس ارائه کرده بود، گفت: سوال من مربوط به عدم اجرای قوانین در آموزش و پرورش بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اذعان داشت: امروزه معضل اجرا نشدن قوانین نه تنها در آموزش و پرورش بلکه گریبان‌گیر همه بخش‌ها و دستگاه‌ها است.

زرآبادی در پایان افزود: از آنجایی که آموزش و پرورش نهادی حساس و سرنوشت ساز برای جامعه محسوب می‌شود بنابراین واکنش نشان دادن به این مسئله طبیعی و ملزم خواهد بود.
انتهای پیام/3008
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان