۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کسی که سخنان رهبری را تکرار کرده اما عمل نمی‌کند، منافق است
کد خبر: ۲۱۶۷۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۹ ساعت: ۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

کسی که سخنان رهبری را تکرار کرده اما عمل نمی‌کند، منافق است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین با اشاره به اینکه باید سخنان رهبری به عمل تبدیل شوند، گفت: کسانی که تنها سخنان رهبری را تکرار کرده و به آن عمل نمی‌کنند نمونه بارز منافق هستند.

 کسی که سخنان رهبری را تکرار کرده اما عمل نمی‌کند، منافق است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، سردار محمدرضا شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) با بیان اینکه عده‌ای حضور مردم ایران را در سوریه و عراق را نادرست می‌دانند، گفت: این عده نمی‌دانند که این قوم عجوج و مجوج یعنی داعش می‌خواهند خود را به ایران نزدیک کنند اما فرزندان شما برای حمایت از هویت ملت حرکت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: اگر فرزندان ایران در سوریه دفاع نکنند دشمن امروز در داخل شهرها به جنگ می‌پرداخت و ما باید در سنندج و همدان با این دشمن مبارزه کنیم.

این مسئول ادامه داد: امروز عده‌ای مقابل پای مدافعان حرم مانع ایجاد می‌کنند و در گذشته بر سر نیزه‌ها قرآن کردند، شما مانند معاویه و عمرو عاص دروغ می‌گویید اگر ملت را دوست داشته باشید هیچگاه این گونه حرف‌ها را نمی‌زدید.

شاهرخی اذعان کرد: شهدای مدافع حرم حماسه‌ها و افتخاراتی در دفاع از حرم اهل بیت‌(ع) آفریدند که اگر رشادت‌های آن‌ها نبود امروز باید با داعش، القاعده و دشمنان اسلام در مرزهای ایران می‌جنگیدیم.

وی با اشاره به صبر و استقامت خانواده‌های شهدای مدافع حرم بیان کرد: اگر خانواده‌های شهدا آن‌ها را در این مسیر با صبر خود یاری نمی‌کردند دیگری اثری از عتبات مقدسه ما در سوریه،‌ لبنان و عراق نبود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قروین در ادامه اضافه کرد: اگر ایستادگی و پایمردی مردان جمهوری اسلامی در عراق نبود امروز این کشور از بین رفته و اثری از حرم اهل بیت(ع) در کربلا، نجف، کاظمین و سامرا نبود و به دست داعش منهدم می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه رزمندگان از باورهای الهی پیروی می‌کنند، مطرح کرد: اگر دشمن این حرف‌ها را بزند کسی ناراحت نمی‌شود؛ اما کسی این حرف‌ها را می‌زند که در این کشور قسم خورده است که واقعا جای تاسف دارد. ما نباید بگذاریم بنی امیه دوباره شاد شوند، ما باید هوشیار باشیم.

شاهرخی متذکر شد: وقتی بحث ارزش‌های انقلاب می‌شود نباید کوتاه بیاییم و اجازه دهید مجلس ششم و بنی‌صدر تکرار شود، باید به سخنان مقام معظم رهبری گوش دهیم. ایشان بارها و بارها فرمودند تهاجم فرهنگی، مبارزه با فساد اقتصادی را بارها و بارها این جملات را تکرار کردند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از دولتمردان بارها تنها سخنان حصرت آیت‌الله خامنه‌ای به زبان می‌آورند، اظهار داشت: اگر ۱۰۰ بار بگویید مقام معظم رهبری ولی عمل نکنید، بدانید منافق هستید و در هر جایگاهی که باشید؛ فرقی نمی‌کند.

فرمانده سپاه استان قزوین با تشکر از زحمات برین، فرمانده سابق سپاه آبیک بیان کرد: پاسداران و نظامیان افرادی هستند که که جان خود را برای تحقق آرمان‌های شما فدا می‌کنند، قوت، اقتدار و شکوه نیروهای مسلح به پشتیبانی مردم است،به برکت انقلاب اسلامی چنین احترامی ایجاد شده است که ناشی از محبت قلبی است و از زور منشا نمی‌گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی را به عنوان نعمت خداوند می‌دانیم و ملت قدر این نعمت را می‌داند و خواهد دانست تا زمانی که این پرچم را توسط این ملت به صاحب اصلی آن تقدیم کنند. نعمت‌ها را که شکر گذار باشیم نعمت حفظ می‌شود و هرگاه قدردان نباشند خداوند نعمت را از مردم می‌گیرند.

این مسئول تصریح کرد: بعد از امام زمان(عج) پاک‌ترین فرد مقام معظم رهبری است، این نعمت را باید با تمام وجود شکر کنیم هر گاه تصویر ایشان را می‌بینیم باید شکر کنیم این سید یزرگوار که در لبنان مشغول به جنگ است، می‌گوید ما به صحبت‌های مقام معظم رهبری گوش می‌کنیم و با جمع کردن اعمالی که مورد رضایت ایشان است راه خود را ادامه می‌دهیم.

شاهرخی ابراز کرد: نگاه کنیم که چه اقدامی مورد رضایت ایشان رهبری است، یکی از نکاتی که توجه دارند این است که بغض آمریکا این دشمن بدعهد از دلتان خارج نشود این بغض از روی منطق است.

وی در پایان گفت: تمامی مشکلات ایران از آمریکا است، آمریکا در آرزوی این است که ملت ما از بلندی به زمین کشیده شود دعای شما باعث موفقیت سپاه می‌شود؛ نگذارید ارزش‌های انقلاب کوچک شمرده شود.
انتهای پیام/2002
منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان