۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت ۱۵۰میلیون ریال برای نوسازی هر پلاک در قزوین
کد خبر: ۲۱۶۷۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۸ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره بهسازی شهری استان اعلام کرد:

پرداخت ۱۵۰میلیون ریال برای نوسازی هر پلاک در قزوین

تسهیلات پرداختی جهت احیا، بهسازی و نوسازی برای هر پلاک در شهر قزوین ۱۵۰ میلیون ریال و در سایر شهرستان‌های استان ۱۰۰ میلیون ریال، با نرخ سود ۷-۴ درصد است که این خبر از سوی رئیس اداره بهسازی شهری استان اعلام شد.

پرداخت ۱۵۰میلیون ریال برای نوسازی هر پلاک در قزوین
رافع ناصری فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره پرداخت تسهیلات برای بازسازی بافت‌های فرسوده در استان اظهار کرد: قرار داشتن ملک در محدوده محلات مصوب، واقع شدن ملک در محدوده پروژهای بهسازی و نوسازی اولویت دار و تجمیع پلاک از جمله شرایط دریافت تسهیلات 4 تا 7 درصدی نوسازی و بهسازی بافتهای فرسوده است.

وی در ادامه گفت: به متقاضیانی که قصد نوسازی و بهسازی از طریق تجمیع پلاک در بافت‌های فرسوده و محلات هدف بازآفرینی را دارند، تسهیلات کم بهره ودیعه اسکان موقت پرداخت می‌شود.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی اذعان کرد: تسهیلات پرداختی جهت احیا، بهسازی و نوسازی برای هر پلاک در شهر قزوین 150 میلیون ریال و در سایر شهرستان‌های استان 100 میلیون ریال، با نرخ سود 7-4 درصد است که از طریق بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.

وی درباره شرایط دریافت این تسهیلات عنوان کرد: قرار داشتن ملک در محدوده محلات مصوب، واقع شدن ملک در محدوده پروژه‌های بهسازی و نوسازی اولویت دار و دارای جابجایی در طول مدت اجرا و همچنین واقع شدن زمین در طرح تعریض و بازگشایی معابر از جمله شرایط دریافت این تسهیلات است.

ناصری فر اضافه کرد: این تسهیلات به مالکینی که تاکنون از وام استفاده نکرده‌اند اما قصد نوسازی بر اساس پروانه دریافتی را دارند و همچنین متقاضیان معرفی شده به بانک جهت دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی که دوره مشارکت مدنی آنها به اتمام نرسیده است، پرداخت می‌شود.

وی درباره اولویت های دریافت این تسهیلات گفت: متقاضیانی که حداقل دو پلاک را با یکدیگر تجمیع کنند و همچنین تعاونی‌ها، انبوه سازان و صندوق‌های حمایتی در اولویت اعطای وام هستند.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری با بیان اینکه یکی از موراد مهم در دریافت این تسهیلات تاریخ تشکیل پرونده متقاضیان است، یادآور شد: کسانی که تمایل به مشارکت نداشته و خود اقدام به نوسازی و بهسازی می کنند نیز می توانند از این تسهیلات بهرمند شوند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان