۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رئیس جمهور به خوزستان سفر می‌کند + برنامه‌ها
کد خبر: ۲۱۶۷۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۸ ساعت: ۸:۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار خوزستان خبر داد:

رئیس جمهور به خوزستان سفر می‌کند + برنامه‌ها

استاندار خوزستان گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه برای افتتاح و راه‌اندازی چندین پروژه نفتی و عمرانی به خوزستان سفر می‌کند.

رئیس جمهور به خوزستان سفر می‌کند + برنامه‌ها
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،غلامرضا شریعتی ، با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار داشت: یکشنبه 23 آبان‎ماه رئیس جمهور در برنامه‌ای یک روزه به استان خوزستان سفر می‌کند.

وی افزود: آقای روحانی به منظور افتتاح چند پروژه بزرگ عمرانی و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه دیگر به اهواز و برخی شهرهای دیگر خوزستان سفر می‌کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بهره‌برداری از 3 میدان نفتی، افتتاح پایانه مرزی مرز شلمچه و مرکز CDC را‌ه آهن جنوب و  تهران به اهواز که از پیشنهادات ما است از جمله برنامه‎های سفر ریاست جمهوری است.

غلامرضا شریعتی تصریح کرد: سه فاز از میدان نفتی یاد آوران شمالی به ظرفیت استخراج 200 هزار بشکه در روز، مرکز CDC راه آهن تهران- اهواز با حجم سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال، کارخانه روغن کشی خلیج فارس در بندر امام با حجم سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد ریال، طرح آبرسانی به دشت آزادگان و هویزه در قالب طرح غدیر در این سفر توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر روحانی به خوزستان پایانه مرزی شلمچه نیز افتتاح می‌شود، گفت: افتتاح سه فاز پتروشیمی در مجتمع های پتروشیمی 'تخت جمشید'، 'کارون' و 'فجر دو' از جمله طرح‌هایی است که در این سفر افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان