۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۲ مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در قزوین راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۶۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۷ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد:

۲ مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در قزوین راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از راه اندازی ۲ مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در استان خبر داد و گفت: ظرفیت نگهداری هر یک از این مراکز ۵۰ نفر است.

 ۲ مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در قزوین راه‌اندازی می‌شود
علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به مجموعه اقدامات این سازمان در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی اظهار کرد: بهزیستی با بیش از 150 نوع خدمت متنوع از 99 هزار خانواده تحت پوشش خود که در حدود 8 درصد از جمعیت استان قزوین را تشکیل می‌دهند، حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه مشکلات درمانی و معیشتی از مهم‌ترین نیازهای مددجویان بهزیستی استان است، افزود: خدمات بهزیستی شامل تحصیل، اشتغال، مسکن، حمایت‌های بیمه‌ای، حمایت‌های مستمر و غیر مستمر، مشاوره و همچنین خدمات پیشگیرانه در حوه فقر، اعتیاد، طلاق و معلولیت‌ها نیز است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با ابراز نگرانی از افزایش توان‌خواهان اعصاب و روان عنوان کرد: در سال‌های گذشته معلولین جسمی بیشترین مددجویان توانبخشی سازمان را تشکیل می‌دادند اما در حال حاضر با روند رو به رشد بیماری‌های اعصاب و روان، تعداد توان‌خواهان اعصاب روان پذیرش شده در سازمان رو به افزایش است.

این مسئول در ادامه از راه اندازی 2 مرکز نگهداری از بیماران اعصاب روان در استان خبر داد و گفت: ظرفیت نگهداری هر یک از این مراکز 50 نفر می‌باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یک مرکز نگهداری شبانه روزی ویژه بانوان و دو مرکز مختص آقایان و یک تیم ویزیت در منزل در استان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان