۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اعزام دو فروند هواپیما به بغداد برای انتقال مصدومان/ ۷۸ مصدوم ایرانی به کشور منتقل شدند
کد خبر: ۲۱۶۶۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۷ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس کشور:

اعزام دو فروند هواپیما به بغداد برای انتقال مصدومان/ ۷۸ مصدوم ایرانی به کشور منتقل شدند

رییس اورژانس کشور گفت: در حال حاضر دو فروند هواپیما به سمت بغداد حرکت کرده تا مصدومان ایرانی حادثه تروریستی امروز در سامراء را برای ادامه درمان به تهران انتقال دهند.

اعزام دو فروند هواپیما به بغداد برای انتقال مصدومان/ ۷۸ مصدوم ایرانی به کشور منتقل شدند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور گفت: با توجه به اینکه در حادثه تروریستی روز گذشته(یکشنبه) در سامراء تعدادی از زائران ایرانی نیز شهید و مجروح شدند، اورژانس کشور برای ارائه خدمات اعلام آمادگی کرد.

وی اظهار کرد: بلافاصله بعد از مطلع شدن از این حادثه تروریستی، تیم واکنش سریع اورژانس نیز آماده شد و ما آمادگی خود را در خصوص انتقال مصدومان حادثه اعلام کردیم.

رئیس اورژانس کشور افزود: هم اکنون دو فروند هواپیما به سمت بغداد حرکت کرده تا مصدومان ایرانی حادثه دیده را برای ادامه درمان به تهران انتقال دهند.

کولیوند عنوان کرد: همچنین تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و هشت بیمارستان برای ارائه خدمات تروما آماده شده است تا به محض رسیدن هواپیما و انتقال مصدمان حادثه دیده، آنان سریعا تحت درمان قرار گیرند.

رییس اورژانس کشور گفت: تا ساعت 24 روز گذشته؛ 78 مصدوم ایرانی به کشور منتقل شدندو 12 مصدوم دیگر در بیمارستان بغداد به علت شدت جراحت وارده در همان جا بستری می‌شوند.

کولیوند تأکید کرد: با این وجود شهرهای کربلا و بغداد از امنیت خاصی برخوردار هستند و هیچ گونه مشکل امنیتی و تروریستی در این شهرها وجود ندارد.

گفتنی است در انفجار ترویستی امروز در حدود 9 شهید و 132 مجروح برجای مانده است، گفته می‌شود هفت تن از این شهدا و 97 تن از مصدومان ایرانی هستند.

روز گذشته دو حادثه تروریستی ـ انتحاری به دست تکفیری های داعشی در سامراء رخ داد که یکی از این دو حادثه در پارکینگ سامراء رخ داده است و متأسفانه تعدادی از هم وطنان عزیز کشورمان در این حادثه شهید یا مجروح شدند.
انتهای پیام/3008

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان