۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پلمپ واحدهای عرضه‌کننده البسه غیراسلامی از سوی دادستان، اقدامی انقلابی بود
کد خبر: ۲۱۶۶۵۷ نویسنده: فاطمه محمدبیگی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۶ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر کارگروه عفاف و حجاب استان قزوین:

پلمپ واحدهای عرضه‌کننده البسه غیراسلامی از سوی دادستان، اقدامی انقلابی بود

دبیر کارگروه عفاف و حجاب استان عنوان کرد: اقدام انقلابی دادستان مومن و انقلابی قزوین در خور تقدیر و تشکر فراوان است، زیرا عمل به قوانین کشور و رعایت مسائل و حدود شرعی عفاف و حجاب زمینه گناه و فساد اخلاقی در جامعه را می‌خشکاند.

پلمپ واحدهای عرضه‌کننده البسه غیراسلامی از سوی دادستان، اقدامی انقلابی بود
 دکتر فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درباره عملکرد دادستان قزوین در برخورد با عرضه کنندگان البسه غیرمتعارف در شهر قزوین اظهار کرد: در بازدید پلیس امنیت عمومی استان قزوین از 317 واحد صنفی پوشاک در قزوین 24 واحد تعهد کتبی، 116 مورد نذکر و توجیه انتظامی و 15 واحد هم پلمپ شدند و البسه آنها توقیف شد.
وی در ادامه افزود: اقدام انقلابی دادستان مومن و انقلابی قزوین در خور تقدیر و تشکر فراوان است، زیرا عمل به قوانین کشور و رعایت مسائل و حدود شرعی عفاف و حجاب زمینه گناه و فساد اخلاقی در جامعه را می‌خشکاند.
دبیر کارگروه عفاف و حجاب در استان اذعان کرد: یکی از موارد مغفول شده در مسأله پوشش در طی سال‌های اخیر عدم تعیین و نظارت براساس معیارهای اصیل اسلامی در تولید و توزیع است.
وی ابراز کرد: هم اکنون معیاری برای ارائه پوشاک متناسب با فرهنگ ایرانی- اسلامی وجود ندارد و هرکس به زعم خود مسأله پوشش را تبیین و تعیین می‌کند در حالی که اسلام به عوان مترقی تریم دین در عرصه جهانی در موضوع حجاب حدود مشخصی دارد و نیازی به تبیین و تفسیرهای گونانی از آن نیست.

دشمن با ترویج حیازدایی به دنبال تزلزل ارزش‌ها و فروپاشی بنیاد خانواده است

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: با تمسک به حدود مشخص حجاب و عفاف در قرآن بریا زن و مرد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی می‌توانند به خوبی وارد عمل شده و هریک با عمل به وظیفه خود در ترویج و تحقق فرهنگ زندگی و پوشش عفیفانه در جامعه قدم بردارند.
وی تاکید کرد: اقدام پلیس امنیت عمومی در نظارت بر واحدهای صهنفی و برخورد قاطع با متخلفان به دنیال حکم جدید دادستان نشانگر عزم و اراده جدی نهادهای نظارتی و امنیتی و قضایی استان برای اعتلای فرهنگ اسلامی است.
محمدبیگی با بیان اینکه برخورد با توزیع کنندگان پوشش‌های نامناسب عاملی برای سالم ماندن خانواده از مضرات پوشش‌های نامتعارف است، عنوان کرد: دشمن با ترویج حیازدایی از طریق لباس‌های تنگ و نازک و بدن نما و مانتوهای دارای نوشته‌های مستهجن به دنبال تزلزل ارزش‌ها و فروپاشی بنیاد خانواده است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان سلامت اخلاقی جوانان ما را نشانه رفته‌اند، بیان کرد: خانواده‌های مینودری قطعا با حمایت از این حرکت انقلابی خواستار ادامه بخش نظارت بر تولید و توزیع و عرضه پوشاک عفیفانه هستند.
دبیر کارگروه عفاف و حجاب استان با اشاره به حضور اصناف متعهد در استان اظهار کرد: اصناف زیادی هم در استان حضور دارند که با زحمات شبانه روزی پوشاک مطابق با معیارهای اسلامی را به مردم عرضه می‌کنند که جای تقدیر دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان