۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین عامل قاچاق لوازم بهداشتی به جریمه نقدی محکوم شد
کد خبر: ۲۱۶۶۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۶ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

عامل قاچاق لوازم بهداشتی به جریمه نقدی محکوم شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محكوميت عامل قاچاق انواع لوازم بهداشتي در این استان خبر داد.

عامل قاچاق لوازم بهداشتی به جریمه نقدی محکوم شد
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره رسیدگی به وضعیت قاچاق در استان اظهار کرد: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها به یک خودروی عبوري مشکوک شدند.

وی اذعان کرد: پس از متوقف ساختن این خودرو در طی بازرسی حدود 1400 عدد انواع لوازم بهداشتي كشف شد.

مدیرکل تعزیرات استان قزوین ادامه داد: سپس پرونده این متخلف تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

وی ابراز کرد: شعبه هفتم بازرسی استان با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغی بیش از پنجاه و دو ميليون ريال ميليون ريال (000000 52 ريال ) جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

محکومیت بیمارستان خصوصی

این مسئول در ادامه نیز از محکومیت یک بیمارستان خصوصی خبرداد و گفت: این بیمارستان متخلف به دلیل گرانفروشی(دریافت اضافه وجه بیش از قیمت مصوب) در تعزيرات حكومتي استان قزوين محکوم شناخته شد.

وی بیان کرد: حسب گزارش بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از یک بیمارستان خصوصی به علت گرانفروشی (دریافت اضافه وجه بیش از قیمت مصوب) پرونده اي تشكيل و به شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی تعزيرات حكومتي استان قزوین ارسال شد.

احمدی یادآور شد: شعبه ششم رسیدگی کننده تخلف انتسابي را محرز تشخيص داده و متخلف را به پرداخت مبلغ بیش از چهار میلیون و پانصد هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان