۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اعتماد به آمریکا نهایت ساده‌لوحی است
کد خبر: ۲۱۶۶۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۶ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

اعتماد به آمریکا نهایت ساده‌لوحی است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: آنچنان دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و آمریکا بلند شده که به این سادگی‌ها قابل برطرف شدن نیست و اعتماد به چنین جنایتکاری نهایت ساده لوحی است.

اعتماد به آمریکا نهایت ساده‌لوحی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شاخص، اظهار کرد: بیش‌از نیم قرن آمریکا در کشور ما حضور داشت و این حضور دستاوردی جز جنایت و توطئه علیه ایران به ارمغان نداشت.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ حسن‌نیتی چه قبل و چه بعد از انقلاب به ملت ایران نداشته است، افزود: هیچ دلیلی ندارد به کسی که این اندازه نسبت به ملت ما ظلم و ستم روا داشته اعتماد کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تاکید کرد: دیوار بی‌اعتمادی چنان بین ایران و آمریکا بلند شده که به این سادگی‌ها قابل برطرف شدن نیست و اعتماد به چنین جنایتکاری نهایت ساده لوحی است.

محمدی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که تا به امروز علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است توطئه‌های آمریکا پشت آن قرار داشته و مردم ما بر این موضوع آگاه هستند.

این مسوول افزود: هشت سال جنگ تحمیلی، سرنگونی هواپیمای مسافربری و ایجاد گروهک‌های تروریستی علیه نظام جمهوری اسلامی همچون داعش و طالبان تنها گوشه‌ای از رفتارهای خصمانه آمریکا است.

وی در پیایان تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در تجمع روز ملی استکبارستیزی و گرامیداشت یوم‌الله ۱۳آبان نشان داد که ملت ایران به یک بصیرت و آگاهی بسیار مناسبی دست پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/9003

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان