۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حاشیه‌سازی‌ها برای «یتیم‌خانه ایران»
کد خبر: ۲۱۶۶۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۵ ساعت: ۱۶:۱۱ ↗ لینک کوتاه

همزمان با اکران ؛

حاشیه‌سازی‌ها برای «یتیم‌خانه ایران»

همزمان با آغاز اکران فیلم «یتیم‌خانه ایران» تازه‌ترین اثر ابوالقاسم طالبی، حاشیه‌سازی درباره این فیلم نیز آغاز شد.

حاشیه‌سازی‌ها برای «یتیم‌خانه ایران»
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین  در روزهای اخیر و همزمان با آغاز اکران عمومی فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» تازه‌ترین ساخته ابوالقاسم طالبی، برخی حاشیه‌ها درباره اثر جدید این کارگردان از آن جدا نمی‌شود.

در آخرین مورد برخی اخبار در شبکه‌های مختلف اجتماعی از نیم‌بها شدن بلیط‌های این فیلم به‌دلیل عدم استقبال مخاطبان حکایت دارد، این خبر در حالی دست به دست می‌شود که علی سرتیپی، پخش کننده این فیلم در روزهای اخیر در گفتگو با رسانه‌ها از افزایش استقبال از «یتیم‌خانه ایران» با شروع جدی تبلیغات محیطی و مجازی این فیلم خبر داده است.

منتشرکنندگان این شایعات با انتشار تصاویر سئانس‌های نیم‌بهای این فیلم در پردیس سینمایی کورش، مدعی شده‌اند که عوامل فیلم برای افزایش استقبال متوصل به عرضه بلیط با تخفیف 50 درصد شده‌اند. با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص شد این شایعات کذب است و تنها کانال تلگرامی سینما کورش برای فیلم‌های تحت اکرانش به‌صورت تشویقی برای مخاطبان این سینما، در سئانس‌هایی محدود اقدام به ارائه بن تخفیف 50درصدی می‌کند، و این اقدام برای فیلم‌های دیگری چون «سیانور»، «متولد 65» و... نیز مکرراً انجام شده است.

این شایعات در حالی درباره تازه‌ترین ساخته ابوالقاسم طالبی قوت گرفته است که این فیلم نسبت به آثار دیگر به‌دلیل تعلیق دفتر پخش «فیلمیران» با تأخیر تبلیغات محیطی و مجازی خود را آغاز کرد و همچنان جز دو شهر مشهد و قم، عرضه فیلم در شهرستان‌های دیگر آغاز نشده است، با وجود این، «یتیم‌خانه ایران» توانست در نخستین روز نیم‌بهای سینماهایش یعنی سه‌شنبه 11 آبان ماه در دو پردیس سینمایی آزادی و کورش به‌ترتیب در سئانس‌های 23:59 و 23:50 دقیقه به سئانس فوق‌العاده برسد و با استقبال مخاطبانش روبه‌رو شود.
 فیلم تاریخی

باید دید با افزایش فروش این فیلم در روزهای آینده و استقبال بیشتر مخاطبان پاییزی سینماها، چه حواشی‌ای برای تازه‌ترین ساخته ابوالقاسم طالبی پیش خواهد آمد. ابوالقاسم طالبی از کارگردانان متعهد انقلاب است که همواره تلاش کرده با صراحت و البته زبان و قالبی هنرمندانه از داشته‌های ارزشی کشور بگوید. چند سال گذشته اکران «قلاده‌های طلا» به‌کارگردانی او با موضوع اغتشاشات سال 88، سروصدای فراوانی میان اهالی سینما و جامعه ایجاد کرد.

طالبی به‌عنوان چهره شاخص سینمای استراتژیک و جریان مقاومت، در «یتیم‌خانه ایران» کار شایسته‌ای انجام داد و ضمن پرداختن به موضوعی مهم و در عین حال مغفول، اثری کلاسیک و پرماجرا، جذاب و گرم می‌سازد که جایش در سینمای ما خالی بود.




انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان