۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین طرح قاضی مدرسه در ۳۵۸ مدرسه متوسطه استان اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۵۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۳ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

طرح قاضی مدرسه در ۳۵۸ مدرسه متوسطه استان اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح قاضی مدارس در بیش از ۳۵۸ مدرسه متوسطه استان خبر داد.

طرح قاضی مدرسه در ۳۵۸ مدرسه متوسطه استان اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه) در جلسه این اداره کل اظهار کرد: طرح قاضي مدرسه ویژه دانش‌آموزان، اولیاء و معلمان مدارس دوره دوم متوسطه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با همکاری دادگستری استان انجام می‌شود و هدف از اجرای طرح قاضی مدرسه آشنایی دانش‌آموزان، والدین و معلمان با جرم، قوانین قضایی و جرائم فضای مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در این طرح قضات دادگستری و کارشناسان نیروی انتظامی با حضور در مدارس و ایراد سخنرانی در خصوص مسائل حقوقی وقوع جرم و راهکارهای پیشگیری از آن، اطلاعات و تجربیات مفیدی را به دانش‌آموزان، اولیاء و معلمان انتقال می‌دهند.

گفتنی است، طرح قاضی مدرسه در هفته گذشته در سه آموزشگاه ناحيه يك قزوین شامل دبيرستان علامه اميني، دبیرستان شهيد بابايي2 و دبیرستان امامت برگزار شد.

این سه برنامه با حضور فيض الهي از قضات دادگستري استان و زمانی کارشناس پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد و در خصوص آثار و عوارض توهین، ضرب و شتم، خشونت، حمل مواد، آثار و عوارض مصرف و قاچاق مواد مخدر توضیحاتی ارائه شد، همچنین درباره جرائم فضاي مجازي نيز مواردي را بيان شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان