۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آمریکا در برجام ثابت کرد اهل دروغ و فریبکاری است/ تسخیر لانه جاسوسی عامل صدور انقلاب به جهان شد
کد خبر: ۲۱۶۵۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۳ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح:

آمریکا در برجام ثابت کرد اهل دروغ و فریبکاری است/ تسخیر لانه جاسوسی عامل صدور انقلاب به جهان شد

مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در تجمع روز ۱۳آبان مردم قزوین گفت: استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار قابل اعتماد نیستند و نمی‌توان به قول و وعده‌های آنها اعتماد کرد و در قضیه برجام نیز مشخص شد که آنها دروغ می‌گویند.

آمریکا در برجام ثابت کرد اهل دروغ و فریبکاری است/ تسخیر لانه جاسوسی عامل صدور انقلاب به جهان شد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، سردار علیرضا افشار، مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تجمع بزرگ مردم شهیدپرور قزوین که به مناسبت روز 13 آبان در خیابان شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در یوم الله 13 آبان ماه به فرموده امام راحل، انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب نخست ملت ایران بود.

وی با طرح این سوال که چرا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به فرمایش امام راحل انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران با ایستادگی در مقابل دیکتاتوری رژیم منحوس پهلوی، آزادی به دست آورد که بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون آزادی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران است.

مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خاطرنشان کرد: دستاورد بزرگی که در نتیجه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حاصل شد کسب استقلال بود چراکه کشور ما سالیان دراز تحت سیطره آمریکا بود که در بخش‌های مختلف کشور نفوذ داشت به طوری‌که تعداد زیادی از مستشاران آمریکایی در کشور بودند.

وی اضافه کرد: دستاورد دوم، آشنایی دنیا با انقلاب اسلامی ایران بود چراکه پیش از آن رسانه‌های بین المللی از انقلاب، امام و مردم ما یک چهره منفی نشان می‌دادند از سوی دیگر با وقوع انقلاب دوم که همان تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست، یک جریان حقیقی صدور انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد شد.
افشار عنوان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این بود که مشخص شد آمریکا نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد.

وی تصریح کرد: آنچه که باید برای ملت و کشور ما درس باشد، این است که استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار قابل اعتماد نیستند و نمی‌توان به قول و وعده‌های آنها اعتماد کرد و در قضیه برجام نیز مشخص شد که آنها دروغ می‌گویند.

مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: البته مقام معظم رهبری اجازه دادند تا یک بار دیگر آنها امتحان شوند و برای کسانیکه امیدواری داشتند در پرتو مذاکرات می‌توان حقوق ملت ایران را از حلقوم آنها بیرون بکشند، مشخص شود که آنها فریبکار و دروغگو هستند و حاضر نیستند به مواضع دیپلماتیک گردن نهند.

وی ادامه داد: ملت ایران در پرتو عنایات الهی و رهبری داهیانه حضرت امام و مقام معظم رهبری، راه خود را پیدا کرد البته ممکن است خسارت دیده و یا متحمل سختی شویم اما عزتمندی، اقتدار ملی و پیشرفت خود را از دست نخواهیم داد.

افشار تاکید کرد: اگر همان مسیری که شهدای ما در طول انقلاب و دقاع مقدس تاکنون در دفاع از حرم و مقابله با استکبار و پیشگیری از جنایت‌هایی که عوامل آنها می‌توانند در کشور ما داشته باشند با روحیه شهادت طلبی، اخلاص و ایثار و با یکپارچگی و حضور در صحنه و تلاش مضاعف راه شهدا و امام را ادامه دهیم همواره پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان